Pregled bibliografske jedinice broj: 392743
Sociološka diferencijacija srednjoškolki temeljem upravljačkih tendencija
Sociološka diferencijacija srednjoškolki temeljem upravljačkih tendencija // Zbornik radova V Međunarodna Konferencija Menadžment u sportu - Beograd / prof.dr.Đorđe Nićin (ur.).
Beograd: Fakultet za menadžment u sportu, 2009. str. 35-40 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 392743 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sociološka diferencijacija srednjoškolki temeljem upravljačkih tendencija
(Sociological differentiation of female grammar school pupils by mean of management tendencies)
Autori
Bonacin, Danijela ; Bilić, Žarko ; Mašala, Almir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova V Međunarodna Konferencija Menadžment u sportu - Beograd
/ Prof.dr.Đorđe Nićin - Beograd : Fakultet za menadžment u sportu, 2009, 35-40
Skup
V Međunarodna Konferencija Menadžment u sportu - Beograd
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 22.05.2009. - 23.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
diferencijacija ; upravljanje ; sociološki ; srednja škola ; djevojke
(diferentiation ; management ; sociology ; grammar school ; girls)
Sažetak
Svrha rada bila je utvrđivanje sociološke diferencijacije srednjoškolki temeljem upravljačkih tendencija a u cilju definiranja njihovog trenutnog upravljačkog statusa s krajnjom svrhom prepoznavanja njihovog budućeg upravljačkog statusa u društvu. Za potrebe rješavanja problema korišten je uzorak entiteta od 647 učenica od prvog do četvrtog razreda gimnazije opisan sa 48 varijable sociološkog karaktera i 4 varijable upravljačkog tipa koje su poslužile za formiranje grupa. Podaci su prikupljeni 2009. anketom i primarno obrađeni. Temeljem četiri varijable upravljačkog tipa formirane su tri grupe: upravljački superiorni, upravljački neutralni i upravljački inferiorni. Provedena je univarijantna analiza (ANOVA) i klasična multivarijantna diskriminativna analiza u prostoru socioloških indikatora. Rezultati su pokazali da se grupe značajno razlikuju naročito po varijablama ekonomskog statusa, mjesta boravka te varijablama koje definiraju mikrosociološke oporbene i regulativne klike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split
Profili:
Žarko Bilić
(autor)