Pregled bibliografske jedinice broj: 392698
Utjecaj dizajna ambalaže na donošenje odluke o kupovini
Utjecaj dizajna ambalaže na donošenje odluke o kupovini // Zbornik radova 9. međunarodnog savjetovanja tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2005. str. 47-50 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 392698 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj dizajna ambalaže na donošenje odluke o
kupovini
(The Influence of Package Design on Buying Decision)
Autori
Bosnar, Darko ; Gmaz, Srećka ; Pibernik, Jesenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 9. međunarodnog savjetovanja tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
/ Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav - Zagreb : Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2005, 47-50
ISBN
953-96020-4-1
Skup
9. međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 15.09.2005. - 16.09.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dizajn ; ambalaža ; kupovina. brand
(design ; package ; buying ; brand)
Sažetak
Istraživanje utjecaja dizajna ambalaže na donošenje odluke o kupovini vršit ćemo usporedbom nekoliko proizvoda podjednake kvalitete i cijene dvaju velikih hrvatskih proizvođača: Vindije i Dukata. Istraživanje takvih proizvoda može najbolje pokazati utjecaj dizajna ambalaže na konkurentnost proizvoda na tržištu, pod uvjetom da kupci odluku o kupnji za proizvode slične cijene i kvalitete pretežno donose na osnovu dizajna ambalaže. Također ćemo istražiti do koje mjere je dizajn ambalaže uvjetovan samim brandom i koji su ključni parametri dizajna ambalaže koji utječu na odluku o kupnji. Rad će se bazirati prvenstveno na rezultatima istraživanja kojeg ćemo provesti u obliku ankete i to na kupcima različitog spola, dobi i obrazovanja, kako bismo dobili široki uzorak, a time i stvarnu sliku društva u okvirima naše teme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija