Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 392698

Utjecaj dizajna ambalaže na donošenje odluke o kupovini


Bosnar, Darko; Gmaz, Srećka; Pibernik, Jesenka
Utjecaj dizajna ambalaže na donošenje odluke o kupovini // Zbornik radova 9. međunarodnog savjetovanja tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2005. str. 47-50 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 392698 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj dizajna ambalaže na donošenje odluke o kupovini
(The Influence of Package Design on Buying Decision)

Autori
Bosnar, Darko ; Gmaz, Srećka ; Pibernik, Jesenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 9. međunarodnog savjetovanja tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav - Zagreb : Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2005, 47-50

ISBN
953-96020-4-1

Skup
9. međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 15.09.2005. - 16.09.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
dizajn ; ambalaža ; kupovina. brand
(design ; package ; buying ; brand)

Sažetak
Istraživanje utjecaja dizajna ambalaže na donošenje odluke o kupovini vršit ćemo usporedbom nekoliko proizvoda podjednake kvalitete i cijene dvaju velikih hrvatskih proizvođača: Vindije i Dukata. Istraživanje takvih proizvoda može najbolje pokazati utjecaj dizajna ambalaže na konkurentnost proizvoda na tržištu, pod uvjetom da kupci odluku o kupnji za proizvode slične cijene i kvalitete pretežno donose na osnovu dizajna ambalaže. Također ćemo istražiti do koje mjere je dizajn ambalaže uvjetovan samim brandom i koji su ključni parametri dizajna ambalaže koji utječu na odluku o kupnji. Rad će se bazirati prvenstveno na rezultatima istraživanja kojeg ćemo provesti u obliku ankete i to na kupcima različitog spola, dobi i obrazovanja, kako bismo dobili široki uzorak, a time i stvarnu sliku društva u okvirima naše teme.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jesenka Pibernik (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Bosnar, Darko; Gmaz, Srećka; Pibernik, Jesenka
Utjecaj dizajna ambalaže na donošenje odluke o kupovini // Zbornik radova 9. međunarodnog savjetovanja tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2005. str. 47-50 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bosnar, D., Gmaz, S. & Pibernik, J. (2005) Utjecaj dizajna ambalaže na donošenje odluke o kupovini. U: Bolanča, Z. & Mikota, M. (ur.)Zbornik radova 9. međunarodnog savjetovanja tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić.
@article{article, author = {Bosnar, Darko and Gmaz, Sre\'{c}ka and Pibernik, Jesenka}, year = {2005}, pages = {47-50}, keywords = {dizajn, ambala\v{z}a, kupovina. brand}, isbn = {953-96020-4-1}, title = {Utjecaj dizajna ambala\v{z}e na dono\v{s}enje odluke o kupovini}, keyword = {dizajn, ambala\v{z}a, kupovina. brand}, publisher = {Grafi\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bosnar, Darko and Gmaz, Sre\'{c}ka and Pibernik, Jesenka}, year = {2005}, pages = {47-50}, keywords = {design, package, buying, brand}, isbn = {953-96020-4-1}, title = {The Influence of Package Design on Buying Decision}, keyword = {design, package, buying, brand}, publisher = {Grafi\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font