Pregled bibliografske jedinice broj: 392454
Teškoće u suradnji jednoroditeljskih obitelji i dječjeg vrtića
Teškoće u suradnji jednoroditeljskih obitelji i dječjeg vrtića // Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih / Babić, Nada ; Redžep Borak, Zora (ur.).
Osijek: Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009. str. 353-359 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 392454 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teškoće u suradnji jednoroditeljskih obitelji i dječjeg vrtića
(Difficulties in cooperation between single-parent families and kindergarten)
Autori
Kušević, Barbara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih
/ Babić, Nada ; Redžep Borak, Zora - Osijek : Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009, 353-359
ISBN
978-953-97823-6-6
Skup
Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.05.2009. - 09.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
jednoroditeljske obitelji; suradnja obitelji i dječjeg vrtića; prepreke suradnji obitelji i predškolske institucije
(single parent families; cooperation between single-parent families and kindergarten; difficulties in cooperation between single-parent families and kindergarten)
Sažetak
Pluralizam struktura koji pogađa suvremenu obitelj u našoj se zemlji očituje ponajviše u rastućem broju jednoroditeljskih obitelji. To pred odgajatelje i stručne suradnike u dječjem vrtiću postavlja nove zahtjeve, od kojih je ključan onaj za razumijevanjem izazova s kojima se jednoroditeljske obitelji svakodnevno susreću. Jedan od preduvjeta takvog razumijevanja su ostvareni suradnički odnosi između obitelji i predškolske institucije, no postoji niz prepreka ostvarivanju te suradnje. Kao glavne prepreke suradnji u ovom se radu razmatraju negativni stavovi okoline prema jednoroditeljskim obiteljima, nerazumijevanje njihova vremenskog rasporeda te nedovoljna raznolikost oblika suradnje koje predškolska institucija nudi, nakon čega se predlažu mogući načina otklanjanja tih prepreka s ciljem bolje prilagodbe potrebama i mogućnostima jednoroditeljskih obitelji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Barbara Kušević
(autor)