Pregled bibliografske jedinice broj: 392329
Unapređenje prodaje u Karlovačkoj pivovari
Unapređenje prodaje u Karlovačkoj pivovari, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 392329 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unapređenje prodaje u Karlovačkoj pivovari
(Karlovačka pivovara sales promotion)
Autori
Basara, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
22.09
Godina
2008
Stranica
35
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Unapređenje prodaje; Karlovačka pivovara
(Sales promotion; Karlovačka pivovara)
Sažetak
Svrha ovog završnog rada je ukazati na važnost unapređenja prodaje kao sastavnog dijela promocije te prikazati kako unapređenje prodaje djeluje na poticanje potrošača, poticanje trgovine i na poticanje poslovanja i prodajnog osoblja. U ovom završnom radu pored unapređenja prodaje govori se o funkcijama, instrumentima, ciljnim segmentima i svrsi unapređenja prodaje. Saka komponenta unapređenja prodaje prikazuje se na primjeru Karlovačke pivovare.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka