Pregled bibliografske jedinice broj: 392103
Primjena modela analize vrijednosti pri upravljanju troškovima u proizvodnim djelatnostima
Primjena modela analize vrijednosti pri upravljanju troškovima u proizvodnim djelatnostima // Zbornik radova sa znanstveno stručnog skupa Organizacija i tehnologija održavanja : OTO 2009 / Banaj, Đuro ; Tadić, Vjekoslav (ur.).
Osijek: Društvo održavatelja Osijek ; Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 50-56 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 392103 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena modela analize vrijednosti pri upravljanju troškovima u proizvodnim djelatnostima
(Application of value analysis model for managing costs in production activities)
Autori
Potnik Galić, Katarina ; Župan, Mario ; Radman-Funarić, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova sa znanstveno stručnog skupa Organizacija i tehnologija održavanja : OTO 2009
/ Banaj, Đuro ; Tadić, Vjekoslav - Osijek : Društvo održavatelja Osijek ; Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009, 50-56
ISBN
978-953-6331-73-4
Skup
Znanstveno stručni skup Organizacija i tehnologija održavanja : OTO 2009
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
analiza vrijednosti; indeks vrijednosti; upravljanje troškovima; razvoj proizvoda
(Value analysis; value index; cost management; product development)
Sažetak
Value analysis is one of the most effective methods for identifying and eliminating unnecessary costs in all phases of product life cycle starting from design, testing, production, installation through to maintenance. The aim of this research is to provide guidelines for the implementation and application of value analysis techniques in the production sector with special emphasis on the application of this method in the process of developing new products. The study used methods of analysis, statistical and mathematical methods to prove that the application of this technique of managing costs can achieve significant cost savings especially on those components of products that have the weakest influence on the properties of products that are potential consumers rate as important when they make decisions about the purchase.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Požegi