Pregled bibliografske jedinice broj: 392006
Cultural Tourism Goes Virtual: Audience Development in Southeast European Countries
Cultural Tourism Goes Virtual: Audience Development in Southeast European Countries / Jelinčić, Daniela Angelina (ur.). Zagreb: Institut za razvoj i međunarodne odnose (IRMO), 2009 (zbornik)
CROSBI ID: 392006 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cultural Tourism Goes Virtual: Audience Development in Southeast European Countries
Urednik/ci
Jelinčić, Daniela Angelina
Ostali urednici
Cvjetičanin, Biserka
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, znanstvena
Izdavač
Institut za razvoj i međunarodne odnose (IRMO)
Grad
Zagreb
Godina
2009
Stranica
211
ISBN
978-953-6069-49-7
Ključne riječi
culture; tourism; cultural tourism; virtual culture; ICT; Southeast European countries; EU
Sažetak
The book represents a comparative research study on the impact of virtual culture on cultural tourism in the countries of Southeastern Europe: Albania, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Macedonia, Montenegro, Romania, Serbia and Slovenia.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija, Sociologija, Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
017-0171685-1490 - Kulturna raznolikost, interkulturna komunikacija i digitalna kultura (Angelina Jelinčić, Daniela, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose
Profili:
Daniela Angelina Jelinčić
(autor)