Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 390998

Znanje o poslovnom okruženju kao temelj za unaprjeđenje kvalitete donošenja strateških odluka u trgovačkim poduzećima


Knežević, Blaženka; Knego, Nikola
Znanje o poslovnom okruženju kao temelj za unaprjeđenje kvalitete donošenja strateških odluka u trgovačkim poduzećima // Poslovna izvrsnost, 2 (2008), 2; 7-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 390998 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Znanje o poslovnom okruženju kao temelj za unaprjeđenje kvalitete donošenja strateških odluka u trgovačkim poduzećima
(Knowledge on the Business Environment as a Basis of Quality improvement of the Strategic Decision-Making Process in Trade Companies)

Autori
Knežević, Blaženka ; Knego, Nikola

Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) 2 (2008), 2; 7-27

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
distributivna trgovina; strateško upravljanje; okruženje; makrookruženje; mikrookruženje; znanje; PEST analiza
(distributive trade; strategic management; business environment; mycro environment; microenvironment; PEST analysis)

Sažetak
Uspješnost implementacije poslovne strategije ovisi o nizu različitih čimbenika, a osobito o čimbenicima iz okoline poduzeća. Način na koji poduzeća stječu znanja o svom okruženju, ali i način na koji se stečena znanja primjenjuju u svakodnevnom poslovanju, određuju konkurentsku sposobnost u svim gospodarskim sektorima. U ovom radu razmotrit će se specifičnosti stjecanja i primjene znanja o okolini u sektoru distributivne trgovine. U prvom dijelu rada opisat će se vrste znanja iz okruženja te njihov utjecaj na stratešku usmjerenost trgovačkih poduzeća. U drugom dijelu rada prezentirat će se rezultati empirijskog istraživanja provedenog na uzorku trgovačkih poduzeća u Hrvatskoj. Rezultati ukazuju da se odnos poduzeća spram stjecanja znanja o okolini i uporabe stečenih znanja razlikuje ovisno o grani distributivne trgovine u kojoj poduzeće posluje, te ovisno o prisutnosti trgovačkih poduzeća na listi najvećih stvaratelja vrijednosti u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-1521781-2485 - Inteligentni sustavi kontrolinga, financija i računovodstva digitalnog poduzeća (Peić-Bach, Mirjana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikola Knego (autor)

Avatar Url Blaženka Knežević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Blaženka; Knego, Nikola
Znanje o poslovnom okruženju kao temelj za unaprjeđenje kvalitete donošenja strateških odluka u trgovačkim poduzećima // Poslovna izvrsnost, 2 (2008), 2; 7-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Knežević, B. & Knego, N. (2008) Znanje o poslovnom okruženju kao temelj za unaprjeđenje kvalitete donošenja strateških odluka u trgovačkim poduzećima. Poslovna izvrsnost, 2 (2), 7-27.
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka and Knego, Nikola}, year = {2008}, pages = {7-27}, keywords = {distributivna trgovina, strate\v{s}ko upravljanje, okru\v{z}enje, makrookru\v{z}enje, mikrookru\v{z}enje, znanje, PEST analiza}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1846-3355}, title = {Znanje o poslovnom okru\v{z}enju kao temelj za unaprje\djenje kvalitete dono\v{s}enja strate\v{s}kih odluka u trgova\v{c}kim poduze\'{c}ima}, keyword = {distributivna trgovina, strate\v{s}ko upravljanje, okru\v{z}enje, makrookru\v{z}enje, mikrookru\v{z}enje, znanje, PEST analiza} }
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka and Knego, Nikola}, year = {2008}, pages = {7-27}, keywords = {distributive trade, strategic management, business environment, mycro environment, microenvironment, PEST analysis}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1846-3355}, title = {Knowledge on the Business Environment as a Basis of Quality improvement of the Strategic Decision-Making Process in Trade Companies}, keyword = {distributive trade, strategic management, business environment, mycro environment, microenvironment, PEST analysis} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font