Pregled bibliografske jedinice broj: 390943
Matematika i nadareni učenici - Razvoj kurikula na učiteljskim studijima za prepoznavanje, izobrazbu i podršku darovitih učenika
Matematika i nadareni učenici - Razvoj kurikula na učiteljskim studijima za prepoznavanje, izobrazbu i podršku darovitih učenika. Zagreb: Element, 2009 (znanstvena studija)
CROSBI ID: 390943 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematika i nadareni učenici - Razvoj kurikula na učiteljskim studijima za prepoznavanje, izobrazbu i podršku darovitih učenika
(Mathematics and Gifted Children, Development of Teacher Studies Curricula for Recignition, Education and Support of Gifted Pupils)
Autori
Pavleković, Margita
Ostali urednici
Elezović, Neven
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, znanstvena studija, znanstvena
Izdavač
Element
Grad
Zagreb
Godina
2009
Stranica
192
ISBN
978-953-197-567-4
Ključne riječi
matematika; nadareni učenici; razvoj kurikula na učiteljskim studijima
(mathematics; gifted children; development of teacher studies curricula)
Sažetak
U ovoj knjizi prikazan je razvoj kurikula za studente učiteljskih studija za prepoznavanje, izobrazbu i podršku matematički darovitih učenika. Inovacije su: poligon za izobrazbu studenata u radu s darovitim učenicima - Mala matematička škola na fakultetu ; ekspertni sustav za prepoznavanje darovitih učenika, nazvan MatDar ; kurikul kolegija Matematika i nadareni učenici odobren u okviru Bolonjskih programa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Informacijske i komunikacijske znanosti
Napomena
U studiji su navedena imena svih polaznika Male matematičke škole s imenima učitelja, škola i roditelja od 2003-2008. godine kao i popis suradnika na istraživanjima - školskih psohologa te studenata koji su položili kolegij Matematika i nadareni od 2006-2008.
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3230 - Obrazovanje učenika s posebnim interesom za matematiku
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Margita Pavleković
(autor)