Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 390943

Matematika i nadareni učenici - Razvoj kurikula na učiteljskim studijima za prepoznavanje, izobrazbu i podršku darovitih učenika


Pavleković, Margita
Matematika i nadareni učenici - Razvoj kurikula na učiteljskim studijima za prepoznavanje, izobrazbu i podršku darovitih učenika. Zagreb: Element, 2009 (znanstvena studija)


CROSBI ID: 390943 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Matematika i nadareni učenici - Razvoj kurikula na učiteljskim studijima za prepoznavanje, izobrazbu i podršku darovitih učenika
(Mathematics and Gifted Children, Development of Teacher Studies Curricula for Recignition, Education and Support of Gifted Pupils)

Autori
Pavleković, Margita

Ostali urednici
Elezović, Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, znanstvena studija, znanstvena

Izdavač
Element

Grad
Zagreb

Godina
2009

Stranica
192

ISBN
978-953-197-567-4

Ključne riječi
matematika; nadareni učenici; razvoj kurikula na učiteljskim studijima
(mathematics; gifted children; development of teacher studies curricula)

Sažetak
U ovoj knjizi prikazan je razvoj kurikula za studente učiteljskih studija za prepoznavanje, izobrazbu i podršku matematički darovitih učenika. Inovacije su: poligon za izobrazbu studenata u radu s darovitim učenicima - Mala matematička škola na fakultetu ; ekspertni sustav za prepoznavanje darovitih učenika, nazvan MatDar ; kurikul kolegija Matematika i nadareni učenici odobren u okviru Bolonjskih programa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Informacijske i komunikacijske znanosti

Napomena
U studiji su navedena imena svih polaznika Male matematičke škole s imenima učitelja, škola i roditelja od 2003-2008. godine kao i popis suradnika na istraživanjima - školskih psohologa te studenata koji su položili kolegij Matematika i nadareni od 2006-2008.



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-0000000-3230 - Obrazovanje učenika s posebnim interesom za matematiku

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Margita Pavleković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavleković, Margita
Matematika i nadareni učenici - Razvoj kurikula na učiteljskim studijima za prepoznavanje, izobrazbu i podršku darovitih učenika. Zagreb: Element, 2009 (znanstvena studija)
Pavleković, M. (2009) Matematika i nadareni učenici - Razvoj kurikula na učiteljskim studijima za prepoznavanje, izobrazbu i podršku darovitih učenika. Zagreb, Element.
@book{book, author = {Pavlekovi\'{c}, Margita}, collectioneditor = {Elezovi\'{c}, Neven}, year = {2009}, pages = {192}, keywords = {matematika, nadareni u\v{c}enici, razvoj kurikula na u\v{c}iteljskim studijima}, isbn = {978-953-197-567-4}, title = {Matematika i nadareni u\v{c}enici - Razvoj kurikula na u\v{c}iteljskim studijima za prepoznavanje, izobrazbu i podr\v{s}ku darovitih u\v{c}enika}, keyword = {matematika, nadareni u\v{c}enici, razvoj kurikula na u\v{c}iteljskim studijima}, publisher = {Element}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Pavlekovi\'{c}, Margita}, collectioneditor = {Elezovi\'{c}, Neven}, year = {2009}, pages = {192}, keywords = {mathematics, gifted children, development of teacher studies curricula}, isbn = {978-953-197-567-4}, title = {Mathematics and Gifted Children, Development of Teacher Studies Curricula for Recignition, Education and Support of Gifted Pupils}, keyword = {mathematics, gifted children, development of teacher studies curricula}, publisher = {Element}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font