Pregled bibliografske jedinice broj: 390779
Integrirano učenje ter telesna in zdravstvena kultura
Integrirano učenje ter telesna in zdravstvena kultura // 1. Mednarodni znanstveni posvet Otrok v gibanju Otrok v gibanju : zbornik prispevkov = 1st International Symposium A child in motion : proceedings / Pišot, Rado ; Štemberger, Vesna (ur.).
Ljubljana, 2000. str. 277-282 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 390779 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirano učenje ter telesna in zdravstvena kultura
(Integrative teaching and Physical Education)
Autori
Šimunović, Milan ; Gošnik, Jelka ; Mršo, M.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
1. Mednarodni znanstveni posvet Otrok v gibanju Otrok v gibanju : zbornik prispevkov = 1st International Symposium A child in motion : proceedings
/ Pišot, Rado ; Štemberger, Vesna - Ljubljana, 2000, 277-282
ISBN
86-7735-046-2
Skup
Mednarodni znanstveni posvet Otrok v gibanju (1 ; 2000)
Mjesto i datum
Gozd Martuljek, Slovenija, 20.10.2000. - 22.10.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
telesna in zdravstvena kultura; osnovna šola; učenci; integrirano učenje; načrtovanje učnih tem
(physical education; elementary school; pupils; integrative teaching; planning of the teaching themes)
Sažetak
Integrirano učenje je osnovni element sodobnega načina poučevanja, ki učencem omogoča ustvarjalno delo. S skrbnim načrtovanjem učnih tem povezuje, združuje in prepleta različne učne vsebine. Telesna in zdravstvena kultura daje po svoji naravi, po učnih vsebinah in oblikah, z igro in telesno aktivnostjo, veliko možnosti za integrirano učenje in poučevanje.
Izvorni jezik
Slv
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Petrinji