Pregled bibliografske jedinice broj: 390703
Teorijsko-metodološke značajke utjecaja medija na adolescente
Teorijsko-metodološke značajke utjecaja medija na adolescente // Život i škola, 1 (2009), 21; 108-115 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 390703 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorijsko-metodološke značajke utjecaja medija na adolescente
(The theoretical and methodological aspects of media effects on adolescents)
Autori
Livazović, Goran
Izvornik
Život i škola (0044-4855) 1
(2009), 21;
108-115
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
teorije socijalnog učenja; metodologija istraživanja utjecaja medija; medijska pismenost; mediji u slobodnom vremenu kao socijalizacijski čimbenik
(social learning theories; media effects methodology; media literacy; leisure time media as a socialization factor)
Sažetak
Inozemna istraživačka praksa njeguje gotovo stoljetnu tradiciju istraživanja utjecaja medija na djecu i mlade. Doprinosi hrvatske pedagoške znanstvene misli istraživanju utjecaja medija na razvojne značajke i socijalizacijska obilježja djece i mladih do danas su još uvijek skromni i broje tek rijetke istraživačke radove. Ovaj rad želi dati uvid u najvažnija teorijsko-metodološka pitanja istraživanja utjecaja medija te utvrditi smjernice daljnjem proučavanju važnosti uloge medijskih sadržaja u razvoju današnje mladeži.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts