Pregled bibliografske jedinice broj: 390618
Sukonstrukcija domskog kurikuluma
Sukonstrukcija domskog kurikuluma // Kurikularno domsko planiranje
Zadar, Hrvatska, 2009. (plenarno, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 390618 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sukonstrukcija domskog kurikuluma
(Co-construction Boarding School Curriculum)
Autori
Hrvatić, Neven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Kurikularno domsko planiranje
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 26.04.2009. - 27.04.2009
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kurikulrano planiranje; domski kurikulum; sukonstrukcija
(Curricular Planing; Boarding School Curriculum; Co-construction)
Sažetak
Domski odgoj, kao odgoj individualiteta, otvoren je, dinamičan i stvaralački odgojni proces u kojem se prepliću relevantni činitelji odgoja (dom, okružje, odgajatelj, otvoreni kurikulum), a podrazumijeva demokratski, pluralistički, partnerski odnos u kojem će se primjenjivati različiti modeli prema potrebama i mogućnostima odgajanika u domu. Domski kurikulum predviđa opsežno planiranje, ustrojstvo i provjeravanje procesa rada i djelovanja s obzirom na odgovarajuće detaljne ciljeve, sadržajne elemente, ustrojstvo te kontrolu postignuća prema globalno postavljenom cilju (zadacima) i prema pretpostavkama za odvijanje procesa. Sukonstrukcija domskog kurikuluma sadrži kontinuirano, razvojno planiranje u kojem neposredno sudjeluju odgajatelji, učenici, stručni suradnici – pedagozi, ravnatelji, roditelji i okružje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Neven Hrvatić
(autor)