Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 390279

Združena pažnja: Kako je odrasli razumiju i potiču?


Gudeljević, Ivana
Združena pažnja: Kako je odrasli razumiju i potiču?, 2009., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 390279 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Združena pažnja: Kako je odrasli razumiju i potiču?
(How do adults foster and understand joint attention?)

Autori
Gudeljević, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
09.04

Godina
2009

Stranica
49

Mentor
Marta Ljubešić ; Jasmina Ivšac Pavliša

Ključne riječi
združena pažnja; protodeklarativi; protoimperativi; rana komunikacija
(joint attention; protodeclaratives; protoimperatives; early communication)

Sažetak
Istraživanjem je obuhvaćeno 40 ispitanika podijeljenih u dvije skupine: roditelji djece u dobi između 12 i 24 mjeseca i odgojitelji koji u svoju odgojnu skupinu imaju uključenu djecu spomenute kronološke dobi. Roditelji i odgojitelji odabrani su kao dvije skupine odraslih koji najviše vremena provode s malom djecom. Cilj istraživanja je doznati koliko su roditelji i odgojitelji male djece upoznati sa samim pojmom združene pažnje te na koji način reagiraju u svakodnevnim situacijama koje imaju obilježja epizoda združene pažnje. Upitnik izrađen za izradu ovog diplomskog rada primijenjen je na 20 roditelja i 20 odgojitelja koji svakodnevno dulje vrijeme provode s malom djecom. Pokazalo se da niti ispitani roditelji niti odgojitelji nisu prethodno bili upoznati s fenomenom združene pažnje. Unatoč tome, većina njih pravilno reagira u situacijama kada se združena pažnja pojavljuje. Ovi rezultati mogli bi ukazivati na važnost informiranosti svih osoba koje provode vrijeme s malom djecom o združenoj pažnji i ranoj komunikaciji uopće. Tako bi odstupanja u ranom komunikacijskom razvoju kod djece mogla biti na vrijeme prepoznata, što bi omogućilo ranu intervenciju. Također, kod djece urednoga razvoja pravilnim reagiranjem u epizodama združene pažnje poticao bi se cjelokupni, a osobito jezični razvoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-1081870-2627 - Kognitivni i jezični razvoj u djece s neurorazvojnim rizikom (Ljubešić, Marta, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasmina Ivšac Pavliša (mentor)

Avatar Url Marta Ljubešić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gudeljević, Ivana
Združena pažnja: Kako je odrasli razumiju i potiču?, 2009., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Gudeljević, I. (2009) 'Združena pažnja: Kako je odrasli razumiju i potiču?', diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gudeljevi\'{c}, Ivana}, year = {2009}, pages = {49}, keywords = {zdru\v{z}ena pa\v{z}nja, protodeklarativi, protoimperativi, rana komunikacija}, title = {Zdru\v{z}ena pa\v{z}nja: Kako je odrasli razumiju i poti\v{c}u?}, keyword = {zdru\v{z}ena pa\v{z}nja, protodeklarativi, protoimperativi, rana komunikacija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gudeljevi\'{c}, Ivana}, year = {2009}, pages = {49}, keywords = {joint attention, protodeclaratives, protoimperatives, early communication}, title = {How do adults foster and understand joint attention?}, keyword = {joint attention, protodeclaratives, protoimperatives, early communication}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font