Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 389895

Učitelj - reflesivni praktičar, osnovna pretpostavka kvalitetne škole


Sekulić-Majurec, Ankica
Učitelj - reflesivni praktičar, osnovna pretpostavka kvalitetne škole // Prema kvalitetnoj školi / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak Split ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2006. str. 9-20 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 389895 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učitelj - reflesivni praktičar, osnovna pretpostavka kvalitetne škole
(Teacher - instictive practician, the basic premise of quality education)

Autori
Sekulić-Majurec, Ankica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Prema kvalitetnoj školi / Ivon, Hicela - Split : Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak Split ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2006, 9-20

ISBN
953-96977-4-3

Skup
Prema kvalitetnoj školi

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 16.11.2006. - 18.11.2006

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kvalitetna škola; škola; učitelj kao refleksivni praktičar; akcijsko istraživanje
(high-quality school; teacher-reflexive practician; action research)

Sažetak
U radu se kvalitetna škola određuje u smislu koji joj je dao W. Glasser. Prema tom određenju to je škola u kojoj svi sudionici kontinuirano rade i sami vrednuju svoj rad, u kojoj se disciplina održava bez ikakve prisile, te koja svim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa omogućuje kvalitetno zadovoljavanje njihovih psiholoških potreba. Naša osnovna škola po brojnim je svojim značajkama daleko od tako definirane kvalitetne škole. Osnovna joj je zamjerka ta što je u njoj sve što se radi propisano izvana, izvan konkretnih odgojno-obrazovnih situacija, pri čemu se i učenici i nastavnici stalno nalaze u situaciji da netko njima upravlja, što onemogućuje zadovoljavanje njihovih osnovnih psiholoških potreba. Suvremena pedagoška teorija danas poznaje rješenja tog problema i otvara mogućnost koaj učiteljima (pa i učenicima) omogućuje da više ne rade kao poslušni izvršitelji već kao aktivni stvaraovi kurikula u kojem sudjeluju, pretvarajući učitelje u refleksivne praktičare i dajući im odgovarajuči metodologijski alat za taj posao u vidu akcijskih istraživanja. Upravljajući svoju praksu prema tim pedagogijskim spoznajama, učitelji će, a ne prosvjetne vlasti i politika, biti oni koji će današnju školu transformirati u ''kvalitetnu školu''.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ankica Sekulić-Majurec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sekulić-Majurec, Ankica
Učitelj - reflesivni praktičar, osnovna pretpostavka kvalitetne škole // Prema kvalitetnoj školi / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak Split ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2006. str. 9-20 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Sekulić-Majurec, A. (2006) Učitelj - reflesivni praktičar, osnovna pretpostavka kvalitetne škole. U: Ivon, H. (ur.)Prema kvalitetnoj školi.
@article{article, author = {Sekuli\'{c}-Majurec, Ankica}, editor = {Ivon, H.}, year = {2006}, pages = {9-20}, keywords = {kvalitetna \v{s}kola, \v{s}kola, u\v{c}itelj kao refleksivni prakti\v{c}ar, akcijsko istra\v{z}ivanje}, isbn = {953-96977-4-3}, title = {U\v{c}itelj - reflesivni prakti\v{c}ar, osnovna pretpostavka kvalitetne \v{s}kole}, keyword = {kvalitetna \v{s}kola, \v{s}kola, u\v{c}itelj kao refleksivni prakti\v{c}ar, akcijsko istra\v{z}ivanje}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor, Ogranak Split ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sekuli\'{c}-Majurec, Ankica}, editor = {Ivon, H.}, year = {2006}, pages = {9-20}, keywords = {high-quality school, teacher-reflexive practician, action research}, isbn = {953-96977-4-3}, title = {Teacher - instictive practician, the basic premise of quality education}, keyword = {high-quality school, teacher-reflexive practician, action research}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor, Ogranak Split ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font