Pregled bibliografske jedinice broj: 389873
Matematički modeli difuzije novog proizvoda
Matematički modeli difuzije novog proizvoda // Zbornik radova KOI'95 / Hunjak, Tihomir ; Martić, Ljubomir ; Neralić, Luka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za operacijska istraživanja (CRORS), 1995. str. 194-203 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 389873 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematički modeli difuzije novog proizvoda
(New product diffusion models)
Autori
Meler, Marcel ; Scitovski, Rudolf
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova KOI'95
/ Hunjak, Tihomir ; Martić, Ljubomir ; Neralić, Luka - Zagreb : Hrvatsko društvo za operacijska istraživanja (CRORS), 1995, 194-203
Skup
V. konferencija iz operacijskih istraživanja
Mjesto i datum
Rab, Hrvatska, 03.10.1995. - 05.10.1995
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
novi proizvod; model difuzije
(new product; diffusion model)
Sažetak
U radu se analiziraju neki poznati modeli difuzije novog proizvoda u odnosu na pretpostavke o kretanju stope rasta difuzije. Na toj osnovi predlaže se jedan novi model difuzije novog proizvoda. Za navedene modele analiziraju se također broj i vrsta potrošačkih kategorija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
1-01-129
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek