Pregled bibliografske jedinice broj: 389699
Analiza stavova o prihvatljivosti školskog informacijskog sustava H@cko
Analiza stavova o prihvatljivosti školskog informacijskog sustava H@cko // Život i škola, 57 (2009), 21; 116-125 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 389699 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza stavova o prihvatljivosti školskog informacijskog sustava H@cko
(Analysis of attitudes towards acceptability of the school information system H@cko)
Autori
Salkić, Hadžib ; Bonacin, Dobromir
Izvornik
Život i škola (0044-4855) 57
(2009), 21;
116-125
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
računala; mreže; obrazovanje; praćenje; analiza; informacijski sustavi
(computers; networks; education; observation; analysis; information systems)
Sažetak
U radu je predstavljena analiza rezultata o problemu informiranosti zainteresiranih djelatnika za primjenu i korištenje informacijskih tehnologija u odgojno-obrazovnom procesu na temelju ankete provedene na 187 ispitanika, djelatnika osnovnih i srednjih škola u Srednjebosanskoj županiji (BiH). Predmet rada su predstavnici posebno zainteresiranih stranaka u procesu edukacije, a cilj je istražiti i kritički ocjeniti mogućnost primjene školskoga informacijskog sustava koji se može koristiti u osnovnim i srednjim školama za praćenje njihova rada, te utvrđivanje potreba i mogućnosti svih čimbenika obrazovnog procesa za kvalitetnu primjenu informacijskog sustava i novih tehnologija. Rezultati su pokazali da najveći broj anketiranih prihvaća nove tehnologije kao alat kojim je moguće unaprijeđenje nastavnog procesa. Primjenjivost istraživanja je nedvojbena, jer će temeljem rezultata biti argumentirana provedba sustava u sredini u kojoj je istraživanje provedeno. Moguća se ograničenja istraživanja odnose na prostor provedbe, iako se može očekivati utjecaj na druge sredine u BiH. Znanstveni se prinos odnosi na utvrđivanje stanja, stoga je u tom smislu istraživanje jasno aplikativno usmjereno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA - Modern Language Abstracts
- EBSCO