Pregled bibliografske jedinice broj: 389383
Prikaz knjige: Jadranka Kunac: Novi modeli komuniciranja u maloprodajnom bankarstvu
Prikaz knjige: Jadranka Kunac: Novi modeli komuniciranja u maloprodajnom bankarstvu // Informatologia, 41 (2008), 4; 337-340 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 389383 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz knjige: Jadranka Kunac: Novi modeli komuniciranja u maloprodajnom bankarstvu
(Book review: Jadranka Kunac: Novi modeli komuniciranja u maloprodajnom bankarstvu)
Autori
Plenković, Mario
Izvornik
Informatologia (1330-0067) 41
(2008), 4;
337-340
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
komunikacija; bankarstvo; tehnologija
(communication; banking; technology)
Sažetak
Hrvatsko komunikološko društvo priredilo je dugogodišnjem redovitom i uglednom članu Jadranki Kunac, dipl. novinaru i komunikologu projektnu studiju pod nazivom » ; ; ; Novi modeli komuniciranja u maloprodajnom bankarstvu« ; ; ; koja je namijenjena poslovnim komunikolozima, djelatnicima u odnosima s javnostima, bankarskim djelatnicima, studentima poduzetništva, ekonomije, komunikologije i komunikacijskog menadžmenta kao i drugim javnim i znanstvenim djelatnicima koji u užem i širem smislu znanstveno proučavaju poslovno komuniciranje i znanost o komuniciranju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Mario Plenković
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus