Pregled bibliografske jedinice broj: 389167
Online generacije i internetizacija obrazovanja- web stranice škola kao izazov internetizacije obrazovanja
Online generacije i internetizacija obrazovanja- web stranice škola kao izazov internetizacije obrazovanja // Pedagogija- prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko, Šoljan, Nikola, Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 337-345 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 389167 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Online generacije i internetizacija obrazovanja- web stranice škola kao izazov internetizacije obrazovanja
(On-line generations and the internetization of education- web sites as an educational challenge)
Autori
Livazović, Goran ; Sučević, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Pedagogija- prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
/ Previšić, Vlatko, Šoljan, Nikola, Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 337-345
Skup
Pedagogija- prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
web stranice škola; online generacija; informatička pismenost; obrazovne mogućnosti
(school web sites; on-line generations; ICT literacy; educational capacities)
Sažetak
U suvremenom multimedijalnom svijetu i informatičkom društvu nastaje online generacija učenika. Opisujući njihove osobine nametnulo se pitanje informatičke pismenosti učitelja što je preduvjet internetizaciji obrazovanja, stoga smo analizirali rezultate istraživanja primjene računala u kreiranju nastave te kako Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa prati promjene internetske obrazovne revolucije. Aktivno sudjelovanje u suradničkom stvaranju i održavanju internet stranica osnovnih i srednjih škola otvara put ka internetizaciji obrazovanja. Web stranice omogućuju interakciju učitelja, učenika, roditelja i šire zajednice, potiču razvoj partnerskih odnosa, učeničku aktivnost i odgovornost za vlastito obrazovanje, integriraju znanja i sposobnosti različitih područja svojim interdisciplinarnim osobinama, pružaju informacije o radu i životu škole. U radu smo analizirali mogućnosti obrazovanja putem web stranica i ponudili prijedloge za razvoj i unapređenje multimedijalnih obrazovnih sadržaja u skladu s potrebama suvremenih odgojno-obrazovnih nagnuća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek