Pregled bibliografske jedinice broj: 389136
Primjena računalne tehnologije u odgoju i obrazovanju djece s posebnim potrebama
Primjena računalne tehnologije u odgoju i obrazovanju djece s posebnim potrebama // Život i škola, 1 (2008), 19; 79-86 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 389136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena računalne tehnologije u odgoju i obrazovanju djece s posebnim potrebama
(Implementing ICT with disabled children)
Autori
Livazović, Goran
Izvornik
Život i škola (0044-4855) 1
(2008), 19;
79-86
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
inkluzija; digitalni jaz; podupirajuća tehnologija; pristup internetu
(inclusion; digital divide; adaptive technology; web access)
Sažetak
Društvena inkluzija određena je kao put kojim se stvaraju nastojanja kako bi svaka osoba, bez obzira na okolnosti i iskustva, dosegnula svoj puni potencijal u životu. Računalna i internetska tehnologija imaju potencijal pružanja pomoći osobama s posebnim potrebama kroz pristup mnoštvu profesionalnih, obrazovnih, društvenih i ekonomskih izvora. Informacijska tehnologija (IT) postaje ključno sredstvo sudjelovanja u društvenom životu. Cilj je rada pružiti pregled zakonskih odluka i stajališta vezanih uz pitanja i prava uporabe tehnologije, rasvijetliti neke aspekte uporabe tehnologije osoba s posebnim potrebama te ponuditi analizu provedenih istraživanja vezanih uz problematiku dostupnosti tehnologije u odgoju i obrazovanju osoba s poteškoćama u razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts