Pregled bibliografske jedinice broj: 389133
Pedagoško razvojno-savjetodavna djelatnost s aspekta primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije
Pedagoško razvojno-savjetodavna djelatnost s aspekta primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije // Život i škola, 2 (2008), 20; 173-184 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 389133 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoško razvojno-savjetodavna djelatnost s aspekta primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije
(Pedagogical extension service from the perspective of using ICT)
Autori
Livazović, Goran
Izvornik
Život i škola (0044-4855) 2
(2008), 20;
173-184
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
obrazovni menadžment; školska klima i ICT; kurikulum utemeljen na vođenju; odgajatelji budućnosti
(educational management; school atmosphere and ICT; guidance based curriculum; educators for the future)
Sažetak
Sasvim je jasno kako savjetodavna djelatnost u školskoj pedagogiji ima središnju ulogu u postozanju zadovoljavajućih, a ipak optimalnih razina razvoja makro i mikro školskih sustava. Smisao razvojno-savjetodavne djelatnosti leži u interdisciplinarnom pristupu složenim svakodnevnim pitanjima odgojno-obrazovne prakse s ciljem prilagođavanja sastavnica procesa pojedinačnim potrebama učenika, ali i općim potrebama šire društvene zajednice (države), lokalne zajednice, sudionika odgojno-obrazovnog procesa, pedagoškog menadžmenta škole i očekivanja roditelja. Spoznaje menadžmenta ljudskog potencijala intenzivno iskorištavaju sve djelatnosti, stoga niti školstvo ne može biti izuzetak. Pritom valja voditi brigu o ravnopravnoj i partnerskoj ulozi svih sudionika odgojno-obrazovnog rada s ciljem kvalitetnog razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts