Pregled bibliografske jedinice broj: 388749
Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta
Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta, 2009., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 388749 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta
(Communicative role of re-design in creating corporative identity)
Autori
Soče, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
06.04
Godina
2009
Stranica
52
Mentor
Plenković, Mario
Neposredni voditelj
Mustić, Daria
Ključne riječi
redizajn; komunikacija; vizualni identitet
(re-design; communication; visual identity)
Sažetak
Korporacijski je identitet u suvremenoj kulturi gotovo zasebni proizvod, odnosno to je jedan složeni proizvod, unutar kojeg su vizualne komunikacije vrlo važan dio. Tradicionalna definicija i značenje metodologije projektiranja vizualnih komunikacija u sklopu takvih sustava korporacijskog identiteta, koji nastaju gotovo svakog dana, pomalo mijenja svoj značaj. Pojavljuju se novi mediji komunikacije, odnosno prostori za razvoj metodologije projektiranja vizualnih komunikacija. Ti su novi mediji, poput web stranica, kao i vizualnog identiteta, po sebi vizualna komunikacijska sredstva iz čijeg se izgleda vidi da ih vrlo malo uređuju školovani dizajneri. No, komercijalne tvrtke su uvidjele da bez plasiranja identiteta nema uspjeha na tržištu i da se redizajnom i pametnim odabirom dizajnera, ili marketinške firme može postići veliki napredan u poslovanju i samom približavanju proizvoda i usluga potrošaču. Da bi se tako nešto postiglo, dizajner mora biti upoznat sa svim marketinškim planovima i strategijom poslovanja tvrtke, te mora poznavati tržište i ciljanu publiku, ali prije toga mora poznavati neke zakone o izradi vizualnog identiteta, te kriterijima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb