Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 388749

Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta


Soče, Josip
Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta, 2009., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 388749 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta
(Communicative role of re-design in creating corporative identity)

Autori
Soče, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
06.04

Godina
2009

Stranica
52

Mentor
Plenković, Mario

Neposredni voditelj
Mustić, Daria

Ključne riječi
redizajn; komunikacija; vizualni identitet
(re-design; communication; visual identity)

Sažetak
Korporacijski je identitet u suvremenoj kulturi gotovo zasebni proizvod, odnosno to je jedan složeni proizvod, unutar kojeg su vizualne komunikacije vrlo važan dio. Tradicionalna definicija i značenje metodologije projektiranja vizualnih komunikacija u sklopu takvih sustava korporacijskog identiteta, koji nastaju gotovo svakog dana, pomalo mijenja svoj značaj. Pojavljuju se novi mediji komunikacije, odnosno prostori za razvoj metodologije projektiranja vizualnih komunikacija. Ti su novi mediji, poput web stranica, kao i vizualnog identiteta, po sebi vizualna komunikacijska sredstva iz čijeg se izgleda vidi da ih vrlo malo uređuju školovani dizajneri. No, komercijalne tvrtke su uvidjele da bez plasiranja identiteta nema uspjeha na tržištu i da se redizajnom i pametnim odabirom dizajnera, ili marketinške firme može postići veliki napredan u poslovanju i samom približavanju proizvoda i usluga potrošaču. Da bi se tako nešto postiglo, dizajner mora biti upoznat sa svim marketinškim planovima i strategijom poslovanja tvrtke, te mora poznavati tržište i ciljanu publiku, ali prije toga mora poznavati neke zakone o izradi vizualnog identiteta, te kriterijima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Mustić (mentor)

Avatar Url Mario Plenković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Soče, Josip
Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta, 2009., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
Soče, J. (2009) 'Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta', diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {So\v{c}e, Josip}, year = {2009}, pages = {52}, keywords = {redizajn, komunikacija, vizualni identitet}, title = {Komunikativna uloga redizajna u kreiranju korporativnog identiteta}, keyword = {redizajn, komunikacija, vizualni identitet}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {So\v{c}e, Josip}, year = {2009}, pages = {52}, keywords = {re-design, communication, visual identity}, title = {Communicative role of re-design in creating corporative identity}, keyword = {re-design, communication, visual identity}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font