Pregled bibliografske jedinice broj: 388715
Innovative merchandising by Croatia Airlines
Innovative merchandising by Croatia Airlines // Amadeus e-Commerce conference 2008 ; The 15th e-Commerce conference for Airlines
Cannes: Amadeus IT Group S.A., 2008. (predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 388715 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Innovative merchandising by Croatia Airlines
Autori
Tepeš, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Amadeus e-Commerce conference 2008 ; The 15th e-Commerce conference for Airlines
Mjesto i datum
Cannes, Francuska, 01.09.2008. - 03.09.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Croatia Airlines; elektroničko poslovanje; prodaja putem bankomata
(Croatia Airlines; e-Commerce; ATM distribution)
Sažetak
Over the past 6 years, this lean carrier has experienced a steady and continuous digit growth in online users and revenue. Discover how regular merchandising upgrades is at the forefront of its culture of innovation and customer focus.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Računarstvo, Tehnologija prometa i transport, Informacijske i komunikacijske znanosti