Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 388677

Pedagoška praksa-nužna sastavnica kompetentnosti učitelja ( povijesni pregled )


Munjiza, Emerik, Lukaš, Mirko
Pedagoška praksa-nužna sastavnica kompetentnosti učitelja ( povijesni pregled ) // Kompetencija i kompetentnost učitelja / U: Babić, N. (ur.) (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 479-489 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 388677 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoška praksa-nužna sastavnica kompetentnosti učitelja ( povijesni pregled )
(Pedagogical praxis- a necessary part of teacher competency (historical overview))

Autori
Munjiza, Emerik, Lukaš, Mirko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kompetencija i kompetentnost učitelja / U: Babić, N. (ur.) - Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007, 479-489

Skup
Kompetencija i kompetentnost učitelja

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska,

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
pedagoška praksa; kompetencija učitelja
(pedagogical praxis; teacher competency)

Sažetak
Odnos pedagoške teorije i prakse u osposobljavanju učitelja je predmet ovog rada. U osposobljavanju učitelja kod nas postoji gotovo dvostoljetna tradicija. U navedenom kontinuitetu moguće je pratiti oblike, sadržaje i područja pedagoške prakse. Autori dolaze do zaključka da s vremenom pedagoška praksa po kvantiteti pada, a po kvaliteti slabi. Razmatrajući sastavnice kompetentnosti učitelja potrebno je sagledati i kompetentnost s pozicija pedagoške prakse. Autori zaključuju da je s obzirom na suvremene odgojne probleme i izazove pedagoško-psihološka kompetentnost učitelja sve slabija čemu doprinosi i navedena tendencija u području pedagoške prakse. Na suvremenu i složenu odgojnu problematiku neće se moći uspješno odgovoriti ukoliko se ne preispita stav i o ovom problemu-području.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Munjiza, Emerik, Lukaš, Mirko
Pedagoška praksa-nužna sastavnica kompetentnosti učitelja ( povijesni pregled ) // Kompetencija i kompetentnost učitelja / U: Babić, N. (ur.) (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 479-489 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Munjiza, Emerik, Lukaš, Mirko (2007) Pedagoška praksa-nužna sastavnica kompetentnosti učitelja ( povijesni pregled ). U: U: Babić, N. (ur.)Kompetencija i kompetentnost učitelja.
@article{article, editor = {U: Babi\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {479-489}, keywords = {pedago\v{s}ka praksa, kompetencija u\v{c}itelja}, title = {Pedago\v{s}ka praksa-nu\v{z}na sastavnica kompetentnosti u\v{c}itelja ( povijesni pregled )}, keyword = {pedago\v{s}ka praksa, kompetencija u\v{c}itelja}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, editor = {U: Babi\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {479-489}, keywords = {pedagogical praxis, teacher competency}, title = {Pedagogical praxis- a necessary part of teacher competency (historical overview)}, keyword = {pedagogical praxis, teacher competency}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font