Pregled bibliografske jedinice broj: 388674
Uloga kotarskih učiteljskih društava u permanentnom stručnom usavršavanju učitelja
Uloga kotarskih učiteljskih društava u permanentnom stručnom usavršavanju učitelja // Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim djelatnostima / U: Tataković, N. (ur.) (ur.).
Pula, 2005. str. 365-378 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 388674 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga kotarskih učiteljskih društava u permanentnom stručnom usavršavanju učitelja
(The role of regional teacher organizations in ongoing teacher professional development)
Autori
Munjiza, Emerik , Peko, Anđelka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim djelatnostima
/ U: Tataković, N. (ur.) - Pula, 2005, 365-378
Mjesto i datum
,
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učiteljska društva; profesionalno usavršavanje
(teacher organizations; professional development)
Sažetak
Krajem XIX. stoljeća širok Hrvatske osnivaju se kotarska učiteljska društva. Prema analiziranim izvorima maksimalan broj bio je 37 društava. Kotarska učiteljska društva održavala su redovite proljetne i jesenske sastanke o čemu su obavještavali prosvjetnu i ostalu javnost. Na njima su održavana praktična predavanja i teorijske rasprave. Praktična predavanja održavana su iz svih nastavnih predmeta. Njihova uspješnost ocjenjivana je s pozicije stare ili nove škole. S obzirom na broj učiteljskih društava i broj održanih društvenih sastanaka njihova uloga u permanentnom stručnom usavršavanju učitelja bila je izrazito naglašena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek