Pregled bibliografske jedinice broj: 388667
Pedagoško-psihološko obrazovanje nastavnika
Pedagoško-psihološko obrazovanje nastavnika // Stanje i perspektive u obrazovanju nastavnika / U: Rosić, V. (ur.) (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet, 2005. str. 11-120 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 388667 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoško-psihološko obrazovanje nastavnika
(Pedagogical and psychological education of teachers)
Autori
Munjiza, Emer ; Peko, Anđelka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Stanje i perspektive u obrazovanju nastavnika
/ U: Rosić, V. (ur.) - Rijeka : Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet, 2005, 11-120
Mjesto i datum
,
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
osposobljavanje učitelja; teorijski modeli obrazovanja učitelja
(teacher training; theoretical frameworks of teacher education)
Sažetak
U radu je istraženo pedagoško-psihološko osposobljavanje učitelja u Hrvatskoj u povijesnom kontinuitet od početka djelovanja učiteljskih škola do danas. Uz analizu vlastitog stanja i razvoja komparativno je prikazano i stanje u svijetu. Kod nas se u cijelom analiziranom razdoblju primjenjivao simultani model ( bilo je samo teorijskih naznaka i o sukcesivnom) , dok su u svijetu postojala i praktična iskustva sukcesivnog i kombiniranog modela pedagoško-psihološkog osposobljavanja učitelja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek