Pregled bibliografske jedinice broj: 388664
Contemporary Teaching and Teaching Values
Contemporary Teaching and Teaching Values // Contemporary Teaching / U: Peko, A. (ur.) (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J.Strossmayera Filozofski fakultet u Osijeku, 2005. str. 65-73 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 388664 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Contemporary Teaching and Teaching Values
Autori
Munjiza, Emerik, Skender, B.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Contemporary Teaching
/ U: Peko, A. (ur.) - Osijek : Sveučilište J.J.Strossmayera Filozofski fakultet u Osijeku, 2005, 65-73
Mjesto i datum
,
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
sustav vrijednosti; teorijski okvir; stavovi mladih
(value system; theoretical framework; attitudes of young people)
Sažetak
Autori su istražili sustav vrijednosti koji je usvojen i kao rezultat nastavnog procesa. U teorijskom dijelu sustav vrijednosti su analizirali s pozicija: filozofsko-aksiološke orijentacije, trajnosti i univerzalnosti, hijerarhičnosti, klasifikacije s posebnim osvrtom na odgojne vrijednosti. Stavove mladih prema sustavu vrijednosti ( odgojnih ) ispitali su na uzorku od 469 ispitanika: učenika osnovnih škola, srednjih škola i studenata. Ispitivanje je izvršeno na prilagođenim upitnicima ( Vujčić, Vukasović ). Koeficienti korelacije su manji što je uzrast ( stupanj ) školovanja veći što ukazuje na vezu između školovanja ( nastave ) i stava prema vrijednostima. Usporedba ovih rezultat sa ranije sličnim ukazuje da su vrijednosti relativno stabilne, ali je promijenjivija njihova hijerarhičnost. Pored ostalih čimbenika i škola ( nastava ) igra značajnu ulogu u formiranju sustava vrijednosti.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek