Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 388664

Contemporary Teaching and Teaching Values


Munjiza, Emerik, Skender, B.
Contemporary Teaching and Teaching Values // Contemporary Teaching / U: Peko, A. (ur.) (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J.Strossmayera Filozofski fakultet u Osijeku, 2005. str. 65-73 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 388664 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Contemporary Teaching and Teaching Values

Autori
Munjiza, Emerik, Skender, B.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Contemporary Teaching / U: Peko, A. (ur.) - Osijek : Sveučilište J.J.Strossmayera Filozofski fakultet u Osijeku, 2005, 65-73

Mjesto i datum
,

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
sustav vrijednosti; teorijski okvir; stavovi mladih
(value system; theoretical framework; attitudes of young people)

Sažetak
Autori su istražili sustav vrijednosti koji je usvojen i kao rezultat nastavnog procesa. U teorijskom dijelu sustav vrijednosti su analizirali s pozicija: filozofsko-aksiološke orijentacije, trajnosti i univerzalnosti, hijerarhičnosti, klasifikacije s posebnim osvrtom na odgojne vrijednosti. Stavove mladih prema sustavu vrijednosti ( odgojnih ) ispitali su na uzorku od 469 ispitanika: učenika osnovnih škola, srednjih škola i studenata. Ispitivanje je izvršeno na prilagođenim upitnicima ( Vujčić, Vukasović ). Koeficienti korelacije su manji što je uzrast ( stupanj ) školovanja veći što ukazuje na vezu između školovanja ( nastave ) i stava prema vrijednostima. Usporedba ovih rezultat sa ranije sličnim ukazuje da su vrijednosti relativno stabilne, ali je promijenjivija njihova hijerarhičnost. Pored ostalih čimbenika i škola ( nastava ) igra značajnu ulogu u formiranju sustava vrijednosti.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Munjiza, Emerik, Skender, B.
Contemporary Teaching and Teaching Values // Contemporary Teaching / U: Peko, A. (ur.) (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J.Strossmayera Filozofski fakultet u Osijeku, 2005. str. 65-73 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Munjiza, Emerik, Skender, B. (2005) Contemporary Teaching and Teaching Values. U: U: Peko, A. (ur.)Contemporary Teaching.
@article{article, editor = {U: Peko, A.}, year = {2005}, pages = {65-73}, keywords = {sustav vrijednosti, teorijski okvir, stavovi mladih}, title = {Contemporary Teaching and Teaching Values}, keyword = {sustav vrijednosti, teorijski okvir, stavovi mladih}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te J.J.Strossmayera Filozofski fakultet u Osijeku} }
@article{article, editor = {U: Peko, A.}, year = {2005}, pages = {65-73}, keywords = {value system, theoretical framework, attitudes of young people}, title = {Contemporary Teaching and Teaching Values}, keyword = {value system, theoretical framework, attitudes of young people}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te J.J.Strossmayera Filozofski fakultet u Osijeku} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font