Pregled bibliografske jedinice broj: 388651
Problem kontinuiteta i diskontinuiteta između stare i nove škole
Problem kontinuiteta i diskontinuiteta između stare i nove škole // Anali za povijest odgoja, 4 (2005), 1; 7-24 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 388651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Problem kontinuiteta i diskontinuiteta između stare i nove škole
(The discontinuity issue between the old and new school)
Autori
Munjiza, Emerik
Izvornik
Anali za povijest odgoja (1330-1020) 4
(2005), 1;
7-24
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
stara škola; nova škola; razvoj školstva
(old school; new school; educational development)
Sažetak
Autor je preispitao i problematizirao odnos između stare i nove škole na području aktivnosti učenika. Kritički preispitiva stav diskontinuiteta i skokovitog razvoja u školstvu i pedagogiji. Iznosi niz novih spoznaja i argumenata na temelju kojih je između stare i nove škole moguće uspostaviti proces kontinuiteta. Do nove spoznaje dolazi na temelju analize izvorne građe ( školski propisi i zakoni, nastavne osnove, tadašnja pedagoška periodika ). Istraživanje je ograničeno na vremensko razdoblje između 1774. i 1914. godine. U staroj školi identificirao je niz aktivnosti praktičnog karaktera, a nova ih je škola samo smjelije naglasila i istaknula.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts