Pregled bibliografske jedinice broj: 388623
Analiza primjene marketinga usluga u sustavu škola vožnje u Republici Hrvatskoj
Analiza primjene marketinga usluga u sustavu škola vožnje u Republici Hrvatskoj // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 19 (2007), 1; 59-71 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 388623 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza primjene marketinga usluga u sustavu škola vožnje u Republici Hrvatskoj
(Service Marketing application analysis in the case of driving schools in the Republic of Croatia)
Autori
Jerčinović, Silvije
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 19
(2007), 1;
59-71
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
marketing usluga ; usluga ; susret s uslugom ; servuction ; škole vožnje
(service marketing ; service ; service encounter ; servuction ; driving schools)
Sažetak
U današnje je vrijeme nezamislivo ne uočiti prisutnost marketinga u svim segmentima društvenog sustava i djelovanja. Kako je marketing filozofija univerzalnog načela, može se primjenjivati na svim područjima, pa tako i u uslužnom sektoru. Stoga su od velikog značaja svaki stručni napor i analiza marketinga usluga škola vožnje, koji će omogućiti razumijevanje ove usluge kao jednog od predmeta razmjene na ukupnom tržištu usluga u Republici Hrvatskoj. Provedeno terensko istraživanje također je pokušaj da se sačini jasnija slika pojavnih i organizacijskih elemenata koji omogućavaju proces "proizvodnje" ove usluge, te da se kroz sustav usluge škola vožnje prikaže jedno od mogućih načela funkcioniranja marketinga usluga u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts
- ProQuest ABI/INFORM