Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 388623

Analiza primjene marketinga usluga u sustavu škola vožnje u Republici Hrvatskoj


Jerčinović, Silvije
Analiza primjene marketinga usluga u sustavu škola vožnje u Republici Hrvatskoj // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 19 (2007), 1; 59-71 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 388623 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza primjene marketinga usluga u sustavu škola vožnje u Republici Hrvatskoj
(Service Marketing application analysis in the case of driving schools in the Republic of Croatia)

Autori
Jerčinović, Silvije

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 19 (2007), 1; 59-71

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
marketing usluga ; usluga ; susret s uslugom ; servuction ; škole vožnje
(service marketing ; service ; service encounter ; servuction ; driving schools)

Sažetak
U današnje je vrijeme nezamislivo ne uočiti prisutnost marketinga u svim segmentima društvenog sustava i djelovanja. Kako je marketing filozofija univerzalnog načela, može se primjenjivati na svim područjima, pa tako i u uslužnom sektoru. Stoga su od velikog značaja svaki stručni napor i analiza marketinga usluga škola vožnje, koji će omogućiti razumijevanje ove usluge kao jednog od predmeta razmjene na ukupnom tržištu usluga u Republici Hrvatskoj. Provedeno terensko istraživanje također je pokušaj da se sačini jasnija slika pojavnih i organizacijskih elemenata koji omogućavaju proces "proizvodnje" ove usluge, te da se kroz sustav usluge škola vožnje prikaže jedno od mogućih načela funkcioniranja marketinga usluga u Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko gospodarsko učilište, Križevci

Profili:

Avatar Url Silvije Jerčinović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jerčinović, Silvije
Analiza primjene marketinga usluga u sustavu škola vožnje u Republici Hrvatskoj // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 19 (2007), 1; 59-71 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Jerčinović, S. (2007) Analiza primjene marketinga usluga u sustavu škola vožnje u Republici Hrvatskoj. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 19 (1), 59-71.
@article{article, author = {Jer\v{c}inovi\'{c}, Silvije}, year = {2007}, pages = {59-71}, keywords = {marketing usluga, usluga, susret s uslugom, servuction, \v{s}kole vo\v{z}nje}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {19}, number = {1}, issn = {0353-4790}, title = {Analiza primjene marketinga usluga u sustavu \v{s}kola vo\v{z}nje u Republici Hrvatskoj}, keyword = {marketing usluga, usluga, susret s uslugom, servuction, \v{s}kole vo\v{z}nje} }
@article{article, author = {Jer\v{c}inovi\'{c}, Silvije}, year = {2007}, pages = {59-71}, keywords = {service marketing, service, service encounter, servuction, driving schools}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {19}, number = {1}, issn = {0353-4790}, title = {Service Marketing application analysis in the case of driving schools in the Republic of Croatia}, keyword = {service marketing, service, service encounter, servuction, driving schools} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts
  • ProQuest ABI/INFORM





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font