Pregled bibliografske jedinice broj: 38851
Istraživanja o integraciji u Hrvatskoj
Istraživanja o integraciji u Hrvatskoj // Integracija i inkluzija kao oblici školovanja djece usporenog kognitivnog razvoja / Videc, Kornelija (ur.).
Varaždin: Hrvatsko društvo defektologa, 1996. str. 58-65 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 38851 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanja o integraciji u Hrvatskoj
(Researches agout integration in Croatia)
Autori
Sekušak-Galešev, Snježana ; Stančić, Zrinjka ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Kiš-Glavaš, Lelia ; Mišić-Bratković, Daniela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Integracija i inkluzija kao oblici školovanja djece usporenog kognitivnog razvoja
/ Videc, Kornelija - Varaždin : Hrvatsko društvo defektologa, 1996, 58-65
Skup
Međudržavni seminar- Integracija i inkluzija kao oblici školovanja djece usporenog kognitivnog razvoja
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska; Trakošćan, Hrvatska, 21.06.1996. - 22.06.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
inkluzija ; integracija ; edukacijska integracija
(integration ; inclusion)
Sažetak
U Hrvatskoj je eduk.integracija ozakonjena od 1980.godine ali za njeno provođenje nisu bili osigurani preduvjeti.Teoretsko polazište inkluzije je holistički pogled na svijet.Inkluzivni sustav se temelji na potpunom uključivanju učenika sa teškoćama u razvoju u redovni odgojno-obrazovni sustav. Pokret inkluzije zahtijeva novi školski sustav s fleksibilnom planom i programoa.Inkluzija se mođda čini nedostižnom , međutim to je napredna vizija kojoj treba težiti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
013001
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Rea Fulgosi-Masnjak
(autor)
Daniela Bratković
(autor)
Zrinjka Stančić
(autor)
Snježana Sekušak Galešev
(autor)
Lelia Kiš-Glavaš
(autor)