Pregled bibliografske jedinice broj: 387707
Tržišne komunikacije
Tržišne komunikacije
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2002
CROSBI ID: 387707 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tržišne komunikacije
(Marketing communications)
Autori
Juri, Božidar
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2002
Stranica
343
ISBN
953-96020-0-9
Ključne riječi
tržište; marketing; komunikacija
(market; marketing; communication)
Sažetak
Cilj poduzeća i organizacije je povećanje profita, udjela na tržištu i prodaje što je posebno naglašeno u uvjetima nedovoljno iskorištenih kapaciteta. Tržišna komunikacija treba pospješiti tu razmjenu unatoč promjenjivim ekonomskim uvjetima okruženja. Potrebno je dobro razumjeti važnostodnosa marketinškog spleta (Proizvod, Distribucija, Promocija, Cijena) i odabira tržišne komunikacije sa ciljem ubrzavanja i povećanja razmjene, što vrijedi i za grafičke poduzetnike, kako bi osigurali kvalitetu odluka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Ekonomija