Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 387707

Tržišne komunikacije


Juri, Božidar
Tržišne komunikacije
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2002


CROSBI ID: 387707 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tržišne komunikacije
(Marketing communications)

Autori
Juri, Božidar

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2002

Stranica
343

ISBN
953-96020-0-9

Ključne riječi
tržište; marketing; komunikacija
(market; marketing; communication)

Sažetak
Cilj poduzeća i organizacije je povećanje profita, udjela na tržištu i prodaje što je posebno naglašeno u uvjetima nedovoljno iskorištenih kapaciteta. Tržišna komunikacija treba pospješiti tu razmjenu unatoč promjenjivim ekonomskim uvjetima okruženja. Potrebno je dobro razumjeti važnostodnosa marketinškog spleta (Proizvod, Distribucija, Promocija, Cijena) i odabira tržišne komunikacije sa ciljem ubrzavanja i povećanja razmjene, što vrijedi i za grafičke poduzetnike, kako bi osigurali kvalitetu odluka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Božidar Juri (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Juri, Božidar
Tržišne komunikacije
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2002
Juri, B. (2002) Tržišne komunikacije. Zagreb. Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
@unknown{unknown, author = {Juri, Bo\v{z}idar}, year = {2002}, pages = {343}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}te, marketing, komunikacija}, isbn = {953-96020-0-9}, title = {Tr\v{z}i\v{s}ne komunikacije}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}te, marketing, komunikacija}, publisher = {Grafi\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Juri, Bo\v{z}idar}, year = {2002}, pages = {343}, keywords = {market, marketing, communication}, isbn = {953-96020-0-9}, title = {Marketing communications}, keyword = {market, marketing, communication}, publisher = {Grafi\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font