Pregled bibliografske jedinice broj: 387095
Cjeloživotnim ucenjem prema društvu znanja – usporedba sustava obrazovanja u RH sa drugim zemljama svijeta
Cjeloživotnim ucenjem prema društvu znanja – usporedba sustava obrazovanja u RH sa drugim zemljama svijeta // 2nd Scientific Research Symposium : Pedagogy and the Knowledge Society and 2nd International Conference on Advanced and Systematic Research : collected papers. Vol. 1 / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, MIlan (ur.).
Zagreb, 2008. str. 303-312 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 387095 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotnim ucenjem prema društvu znanja – usporedba sustava obrazovanja u RH sa drugim zemljama svijeta
(Towards knowledge society through lifelong learning – a comparison of Croatian education system with other countries)
Autori
Požega, Željko ; Crnković, Boris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
2nd Scientific Research Symposium : Pedagogy and the Knowledge Society and 2nd International Conference on Advanced and Systematic Research : collected papers. Vol. 1
/ Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, MIlan - Zagreb, 2008, 303-312
ISBN
978-953-7210-12-0
Skup
Scientific Research Symposium : Pedagogy and the Knowledge Society (2 ; 2008) ; International Conference on Advanced and Systematic Research (2 : 2008)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.11.2008. - 15.11.2008
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cjeloživotno učenje ; društvo znanja ; Republika Hrvatska ; pretprimarno i primarno obrazovanje ; sekundarno obrazovanje ; tercijarno obrazovanje
(lifelong learning ; knowledge society ; Republic of Croatia ; pre-primary and primary education ; secondary education ; tertiary education)
Sažetak
Usporede li se najvažniji pokazatelji sustava obrazovanja Republike Hrvatske sa prosječnim vrijednostima istih pokazatelja većine zemalja svijeta, a posebno sa pokazateljima skupine zemalja koje su visoko razvijene, može se zaključiti da Republika Hrvatska nimalo ne zaostaje, nego u mnogim dijelovima čak i prednjači, kada su u pitanju sva područja pretprimarnog, primarnog, sekundarnog i tercijarnog obrazovanja. Ipak, iako u promatranom dužem vremenskom razdoblju koje je obuhvaćeno istraživanjem nisu zabilježeni značajniji pozitivni trendovi u Republici Hrvatskoj kada je u pitanju sustav obrazovanja, iz istraživanja se dade zaključiti kako se Republika Hrvatska, točnije njen obrazovni sustav neposredno, a posredno i gospodarstvo, odnosno ekonomski i društveni razvitak, nalaze u zavidnoj i izvjesnoj situaciji, neovisno o turbulentnim okolnostima globalizacije i globalne recesije u kojoj se svijet nalazi, te da Republika Hrvatska rast bruto domaćeg proizvoda, podizanje stupnja razvijenosti zemlje i povećanje životnog standarda svih njenih stanovnika može i mora temeljiti na ljudskom kapitalu, kao ključnoj komparativnoj i kompetitivnoj prednosti naše zemlje u odnosu na većinu drugih zemalja svijeta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-1521781-1077 - Sinergija ljudskog, fizičkog i financijskog kapitala za autopoietični razvitak
010-0101427-0837 - REGIONALNO SVEUČILIŠTE (Barković, Dražen, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek