Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 387040

Mjerenje potrošačkog zadovoljstva u funkciji upravljanja maloprodajom


Karić, Marijan
Mjerenje potrošačkog zadovoljstva u funkciji upravljanja maloprodajom // Osmi međunarodni znanstveni skup « ; ; Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu» ; ; , Zbornik radova
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2008. str. 279-296 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 387040 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mjerenje potrošačkog zadovoljstva u funkciji upravljanja maloprodajom
(Consumer satisfaction measurement in the function of retail management)

Autori
Karić, Marijan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Osmi međunarodni znanstveni skup &laquo ; ; Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu&raquo ; ; , Zbornik radova / - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2008, 279-296

ISBN
978-953-253-052-0

Skup
Osmi međunarodni znanstveni skup &laquo ; ; Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu&raquo ; ;

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.10.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
zadovoljstvo potrošača; upravljanje maloprodajom
(Consumer satisfaction; retail management)

Sažetak
U ovom radu autor objašnjava probleme izvještavanja o uspješnosti poslovanja poduzeća. Mjerenje uspješnosti je znatno složeniji problem od izrade godišnjih financijskih izvješća. Osim financijskih mjerila, ukupna uspješnost se mora ocjenjivati, također, sa stajališta kupca, kvalitete proizvoda i usluga. U određenim razdobljima poduzeća prikazuju izrazito dobru financijsku uspješnost, premda već u to vrijeme postoje značajni signali budućih problema. Razlozi su često u području nesposobnosti poduzeća da zadovolji rastuće potrebe potrošača, poveća kvalitetu proizvoda i procesa, ponudi nove proizvode, pruži dodatne usluge, i sl.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0101195-1048 - Modeli za ocjenu rizičnosti poslovanja poduzeća (Šarlija, Nataša, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marijan Karić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Karić, Marijan
Mjerenje potrošačkog zadovoljstva u funkciji upravljanja maloprodajom // Osmi međunarodni znanstveni skup « ; ; Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu» ; ; , Zbornik radova
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2008. str. 279-296 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Karić, M. (2008) Mjerenje potrošačkog zadovoljstva u funkciji upravljanja maloprodajom. U: Osmi međunarodni znanstveni skup « ; ; Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu» ; ; , Zbornik radova.
@article{article, author = {Kari\'{c}, Marijan}, year = {2008}, pages = {279-296}, keywords = {zadovoljstvo potro\v{s}a\v{c}a, upravljanje maloprodajom}, isbn = {978-953-253-052-0}, title = {Mjerenje potro\v{s}a\v{c}kog zadovoljstva u funkciji upravljanja maloprodajom}, keyword = {zadovoljstvo potro\v{s}a\v{c}a, upravljanje maloprodajom}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kari\'{c}, Marijan}, year = {2008}, pages = {279-296}, keywords = {Consumer satisfaction, retail management}, isbn = {978-953-253-052-0}, title = {Consumer satisfaction measurement in the function of retail management}, keyword = {Consumer satisfaction, retail management}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font