Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 386868

Konkurentsko okruženje, tržišna pozicija i izvori konkurentnosti u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj


Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Teodorović, Ivan
Konkurentsko okruženje, tržišna pozicija i izvori konkurentnosti u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj // Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj / Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2008. str. 103-120


CROSBI ID: 386868 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konkurentsko okruženje, tržišna pozicija i izvori konkurentnosti u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj
(Competitive environment, market-based position and sources of competitive advantage in the Croatian textile and clothing industry)

Autori
Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj

Urednik/ci
Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan

Izdavač
Ekonomski institut Zagreb

Grad
Zagreb

Godina
2008

Raspon stranica
103-120

ISBN
978-953-6030-36-1

Ključne riječi
konkurentsko okruženje, tržišna pozicija, konkurentska prednost, industrija tekstila i odjeće
(competivie environment, market-based position, competitive advantage, textile and clothing industry)

Sažetak
Postojeća tržišna pozicija hrvatskih proizvođača u tekstilnoj i odjevnoj industriji može se ocijeniti kao nefokusirana i nezadovoljavajuća. Glavni je uzrok takve tržišne pozicije ograničenost resursa za potrebna tržišna istraživanja, a konačni su rezultat gubitak kupaca, umanjeni tržišni učinci i stalni pritisak menadžmenta na poboljšanje rezultata poslovanja u kratkome roku. Istraživanje i razvitak u drugom su planu. Strategije koje primjenjuju proizvođači u tekstilnoj i odjevnoj industriji nisu učinkovite. Potrebne su promjene da bi se poboljšala konkurentska pozicija i povećala učinkovitost poslovanja. Zbog relativno visoke cijene rada, hrvatska poduzeća ne mogu postići cjenovnu konkurentsku prednost, već bi se ona morala orijentirati na diferencijaciju u postizanju konkurentskih prednosti, zasnovanu na razvijanju vlastitoga proizvoda, vlastitih robnih marki, na promociji i učinkovitoj distribuciji. Proizvođači bi morali primjenjivati tehnološke inovacije i stvarati fleksibilne proizvodne sustave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
002-0022469-2466 - Restrukturiranje i konkurentnost hrvatskih poduzeća u pridruživanju EU (Anić, Ivan-Damir, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edo Rajh (autor)

Avatar Url Ivan-Damir Anić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Teodorović, Ivan
Konkurentsko okruženje, tržišna pozicija i izvori konkurentnosti u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj // Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj / Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2008. str. 103-120
Anić, I., Rajh, E. & Teodorović, I. (2008) Konkurentsko okruženje, tržišna pozicija i izvori konkurentnosti u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj. U: Anić, I., Lovrinčević, Ž., Rajh, E. & Teodorović, I. (ur.) Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj. Zagreb, Ekonomski institut Zagreb, str. 103-120.
@inbook{inbook, author = {Ani\'{c}, Ivan-Damir and Rajh, Edo and Teodorovi\'{c}, Ivan}, year = {2008}, pages = {103-120}, keywords = {konkurentsko okru\v{z}enje, tr\v{z}i\v{s}na pozicija, konkurentska prednost, industrija tekstila i odje\'{c}e}, isbn = {978-953-6030-36-1}, title = {Konkurentsko okru\v{z}enje, tr\v{z}i\v{s}na pozicija i izvori konkurentnosti u industriji tekstila i odje\'{c}e u Hrvatskoj}, keyword = {konkurentsko okru\v{z}enje, tr\v{z}i\v{s}na pozicija, konkurentska prednost, industrija tekstila i odje\'{c}e}, publisher = {Ekonomski institut Zagreb}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Ani\'{c}, Ivan-Damir and Rajh, Edo and Teodorovi\'{c}, Ivan}, year = {2008}, pages = {103-120}, keywords = {competivie environment, market-based position, competitive advantage, textile and clothing industry}, isbn = {978-953-6030-36-1}, title = {Competitive environment, market-based position and sources of competitive advantage in the Croatian textile and clothing industry}, keyword = {competivie environment, market-based position, competitive advantage, textile and clothing industry}, publisher = {Ekonomski institut Zagreb}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font