Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 386855

Analiza tržišnih čimbenika poslovanja hrvatskih proizvođača tekstila i odjeće


Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Teodorović, Ivan
Analiza tržišnih čimbenika poslovanja hrvatskih proizvođača tekstila i odjeće // Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj / Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2008. str. 121-136


CROSBI ID: 386855 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza tržišnih čimbenika poslovanja hrvatskih proizvođača tekstila i odjeće
(An analysis of market factors of the textile and clothing business sector in Croatia)

Autori
Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj

Urednik/ci
Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan

Izdavač
Ekonomski institut Zagreb

Grad
Zagreb

Godina
2008

Raspon stranica
121-136

ISBN
978-953-6030-36-1

Ključne riječi
industrija tekstila i odjeće, Hrvatska, tržišni čimbenici, marketing, robne marke, istraživanje i razvoj, kanali distribucije
(textile and clothing industry, Croatia, market factors, marketing, brands, research and development, distribution channels)

Sažetak
U postojećim se tržišnim uvjetima, ističe potreba definiranja jasne tržišne pozicije i tržišnog repozicioniranja po višim cjenovnim i kvalitativnim razredima i po proizvodima više dodane vrijednosti. Razvijanje vlastitoga proizvoda važan je čimbenik konkurentskih prednosti. Preduvjeti razvitka vlastitoga proizvoda jesu veća ulaganja u istraživanje i razvoj, marketing, vlastitu robnu marku i u razvijanje vlastite prodajne mreže. U konačnici proizvodno-tržišna orijentacija na vlastiti proizvod omogućuje ostvarivanje veće profitabilnosti, veće proizvodnosti i time se otvaraju mogućnosti za isplaćivanje viših plaća. No, niska razina akumulativnosti, niske plaće i nedostatak stručnih kadrova sprečavaju intenziviranje tehnološke opremljenosti rada, transfera znanja i tehnologije i ulaganja u istraživanje i razvoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
002-0022469-2466 - Restrukturiranje i konkurentnost hrvatskih poduzeća u pridruživanju EU (Anić, Ivan-Damir, MZOS ) ( CroRIS)
002-0022469-2468 - Održivi razvoj, inovacije i regionalna politika Republike Hrvatske (Starc, Nenad, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Teodorović (autor)

Avatar Url Edo Rajh (autor)

Avatar Url Ivan-Damir Anić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Teodorović, Ivan
Analiza tržišnih čimbenika poslovanja hrvatskih proizvođača tekstila i odjeće // Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj / Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2008. str. 121-136
Anić, I., Rajh, E. & Teodorović, I. (2008) Analiza tržišnih čimbenika poslovanja hrvatskih proizvođača tekstila i odjeće. U: Anić, I., Lovrinčević, Ž., Rajh, E. & Teodorović, I. (ur.) Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj. Zagreb, Ekonomski institut Zagreb, str. 121-136.
@inbook{inbook, author = {Ani\'{c}, Ivan-Damir and Rajh, Edo and Teodorovi\'{c}, Ivan}, year = {2008}, pages = {121-136}, keywords = {industrija tekstila i odje\'{c}e, Hrvatska, tr\v{z}i\v{s}ni \v{c}imbenici, marketing, robne marke, istra\v{z}ivanje i razvoj, kanali distribucije}, isbn = {978-953-6030-36-1}, title = {Analiza tr\v{z}i\v{s}nih \v{c}imbenika poslovanja hrvatskih proizvo\dja\v{c}a tekstila i odje\'{c}e}, keyword = {industrija tekstila i odje\'{c}e, Hrvatska, tr\v{z}i\v{s}ni \v{c}imbenici, marketing, robne marke, istra\v{z}ivanje i razvoj, kanali distribucije}, publisher = {Ekonomski institut Zagreb}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Ani\'{c}, Ivan-Damir and Rajh, Edo and Teodorovi\'{c}, Ivan}, year = {2008}, pages = {121-136}, keywords = {textile and clothing industry, Croatia, market factors, marketing, brands, research and development, distribution channels}, isbn = {978-953-6030-36-1}, title = {An analysis of market factors of the textile and clothing business sector in Croatia}, keyword = {textile and clothing industry, Croatia, market factors, marketing, brands, research and development, distribution channels}, publisher = {Ekonomski institut Zagreb}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font