Pregled bibliografske jedinice broj: 386653
Rad s darovitima: stanje u sustavu i moguća poboljšanja
Rad s darovitima: stanje u sustavu i moguća poboljšanja // Identifikacija nadarenih - preduvjet potpori njihovom razvitku / Pađen, Barbara (ur.).
Sisak: Hrvatski zavod za zapošljavanje, 2009. str. 47-58 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 386653 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rad s darovitima: stanje u sustavu i moguća poboljšanja
(Gifted students' education: current situation in educational system and possible improvements)
Autori
Vlahović-Štetić, Vesna ; Vojnović, Narcisa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Identifikacija nadarenih - preduvjet potpori njihovom razvitku
/ Pađen, Barbara - Sisak : Hrvatski zavod za zapošljavanje, 2009, 47-58
ISBN
978-953-97786-9-7
Skup
Identifikacija nadarenih - preduvjet potpori njihovom razvitku
Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 16.03.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
daroviti učenici; programi rada s darovitima
(gifted students; gifted students programs)
Sažetak
Analiza brige o darovitoj djeci i mladima u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu izložena u ovom radu upućuje da, usprkos nastojanjima obrazovnih vlasti i samih škola da se ovo područje rada znatno unaprijedi, što se očituje u strateškim i normativnim aktima koji uređuju ovo područje i u brojnim primjerima dobre prakse, posebne potrebe darovitih u nizu aspekata nisu ni približno zadovoljene. U radu se stoga izlažu polazišta mogućih poboljšanja ovog područja rada te predlažu ciljevi i sastavnice cjelovitog sustava brige o darovitima. Polazeći od temeljnog preduvjeta: donošenja odgovarajuće nacionalne strategije odnosno koncepcije, to uključuje razvoj i unapređivanje tri temeljne sastavnice rada s darovitima: 1. ujednačene identifikacijske procedure (uključeni stručnjaci, postupci, instrumenti, registri), 2. podrška darovitoj djeci i mladima (obogaćivanje programa, akceleracija, savjetovanje, stipendiranje) te njihovim obiteljima i učiteljima, 3. obrazovanje učitelja i mentora darovitih učenika (inicijalno, cjeloživotno, specijalističko).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301676-1357 - Psihološki faktori učenja matematike: uradak, strategije, motivacija i stavovi (Vlahović-Štetić, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb