Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 386652

Kultura i turizam u virtuali: 'Uradi-sam' u Jugoistočnoj Europi


Jelinčić, Daniela Angelina
Kultura i turizam u virtuali: 'Uradi-sam' u Jugoistočnoj Europi // Mediji i turizam / Zgrabljić Rotar, N. ; Krpan, T. (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za informatologiju i komunikologiju, 2009. str. 32-32 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 386652 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kultura i turizam u virtuali: 'Uradi-sam' u Jugoistočnoj Europi
(Culture and Tourism Go Virtual: 'Do-It-Yourself' in the Southeast Europe)

Autori
Jelinčić, Daniela Angelina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Mediji i turizam / Zgrabljić Rotar, N. ; Krpan, T. - Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za informatologiju i komunikologiju, 2009, 32-32

ISBN
978-953-7237-36-3

Skup
Međunarodni znanstveni skup Mediji i turizam

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 20.03.2009. - 22.03.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kulturni turizam; nove tehnologije; virtualna kultura; e-poslovanje; on-line prodaja; JI Europa
(tourism; new technologies; virtual culture; e-business; on-line sales; SEE countries)

Sažetak
Globalizacija je donijela mnoge promjene u svakodnevne živote ljudi koji također utječu na njihove aktivnosti i navike u vrijeme godišnjih odmora: sve veća industrijalizacija te posljedično i veća zarada rezultirala je u povećanom slobodnom vremenu, koje se često koristi za putovanja. Fokusirajući se na tip novog turista, studije pokazuju kako je post-moderni turist sklon individualnim programima ('Uradi-sam') i Internet rezervacijama (Tourism Highlights 2003:1). Spomenute promjene vidljive su i u sektoru kulturnog turizma. Pojavili su se mnogi ICT sustavi koji služe kao nadopuna ili izravno utječu na turističke aktivnosti dok internet pruža mogućnost utjecaja na iskustvo godišnjeg odmora već i prije samog odmora, promičući destinaciju. Istraživanja izvješća o prodaji kulturnih ustanova pokazuju kako internet prodaja rapidno raste pa čak i preuzima 'tradicionalnu' prodaju (na blagajni) te ima rastući i snažan utjecaj na privlačenje kulturno-turističkog tržišta. Što su web stranice atraktivnije i obogaćenije tehnološkim mogućnostima, to privlače više turista u destinaciju. Podatke o konkretnom utjecaju web stranica na kulturno-turističko tržište možemo izmjeriti putem on-line prodaje. Većina američkih odnosno zapadnoeuropskih kulturnih organizacija na svojim web stranicama nudi on-line prodaju dok je situacija u zemljama Jugoistočne Europe uvelike različita. On-line prodaja u tim je zemljama prije iznimka no pravilo. Mali broj web stranica kulturnih ustanova koje su tehnološki napredne koristi se on-line prodajom ili još češće samo on-line rezervacijom. Većina kulturnih web stranica, međutim, samo je prezentacijskoga tipa. Izlaganje donosi podatke o e-poslovanju u kulturnom sektoru zemalja Jugoistočne Europe što predstavlja osnovu za smjernice razvoja politika digitalne kulture koje se koriste i u turizmu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Sociologija, Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
017-0171685-1490 - Kulturna raznolikost, interkulturna komunikacija i digitalna kultura (Angelina Jelinčić, Daniela, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose


Citiraj ovu publikaciju:

Jelinčić, Daniela Angelina
Kultura i turizam u virtuali: 'Uradi-sam' u Jugoistočnoj Europi // Mediji i turizam / Zgrabljić Rotar, N. ; Krpan, T. (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za informatologiju i komunikologiju, 2009. str. 32-32 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Jelinčić, D. (2009) Kultura i turizam u virtuali: 'Uradi-sam' u Jugoistočnoj Europi. U: Zgrabljić Rotar, N. & Krpan, T. (ur.)Mediji i turizam.
@article{article, author = {Jelin\v{c}i\'{c}, Daniela Angelina}, year = {2009}, pages = {32-32}, keywords = {kulturni turizam, nove tehnologije, virtualna kultura, e-poslovanje, on-line prodaja, JI Europa}, isbn = {978-953-7237-36-3}, title = {Kultura i turizam u virtuali: 'Uradi-sam' u Jugoisto\v{c}noj Europi}, keyword = {kulturni turizam, nove tehnologije, virtualna kultura, e-poslovanje, on-line prodaja, JI Europa}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru, Odjel za informatologiju i komunikologiju}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jelin\v{c}i\'{c}, Daniela Angelina}, year = {2009}, pages = {32-32}, keywords = {tourism, new technologies, virtual culture, e-business, on-line sales, SEE countries}, isbn = {978-953-7237-36-3}, title = {Culture and Tourism Go Virtual: 'Do-It-Yourself' in the Southeast Europe}, keyword = {tourism, new technologies, virtual culture, e-business, on-line sales, SEE countries}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru, Odjel za informatologiju i komunikologiju}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font