Pregled bibliografske jedinice broj: 386331
Suvremena koncepcija nastave tjelesnog odgoja
Suvremena koncepcija nastave tjelesnog odgoja, 1978. (izvještaj).
CROSBI ID: 386331 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremena koncepcija nastave tjelesnog odgoja
(Modern draft instruction of physical upbringing)
Autori
Dodig, Miroslav
Izvornik
Izvještaj za školsku godinu 1977/78, Centar usmjerenog obrazovanja za kadrove u zdravstvu “ Mirko Lenac“ . Rijeka, 1978, 71 – 76 (članak, stručni)
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izvještaj
Godina
1978
Ključne riječi
tjelesni odgoj; suvremena koncepcija
(physical upbringing; modern draft)
Sažetak
Polazilo se od činjenice da je cilj tjelesnog odgoja upotpunjavanje drugih aspekata odgoja i obrazovanja posredstvom prirodnih faktora i razvitak čovjekove ličnosti. U sklopu svih aspekata odgoja i obrazovanja tjelesni odgoj ima karakter osnovnosti, jer zdravlje i pravilan tjelesni razvitak su baza i preduvjet za intelektualni, moralni, estetski i radni odgoj. Za praksu tjelesnog odgoja u školama značajno je odrediti zadatke tjelesnog odgoja, čijom realizacijom treba da se postigne slijedeće: 1. Skladan somatski razvoj učenika. 2. Optimalne funkcije osnovnih organskih sistema. 3. Maksimalni razvoj osnovnih psihomotornih sposobnosti, u skladu s individualnim karakteristikama svakog pojedinog učenika. 4. Optimalni razvoj normalnih konativnih faktora. 5. Redukcija patološko-konativnih faktora. 6. Mogućnost diferencirane uporabe kognitivnih sposobnosti i u područjima koja nisu primarno kognitivne naravi. 7. Sticanje specifičnih motoričkih znanja, umjeća i navika, a posebno onih koje imaju najširu praktičnu primjenu u životu i radu. Nastava tjelesnog odgoja ima utjecaja na somatske, motoričke, kognitivne i konativne osobine učenika i na stjecanje motornih znanja i navika, zavisi od organizacije, adekvatne nastavne građe i nastavnih metoda, aktivnosti učenika i materijalnim uvjetima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija