Pregled bibliografske jedinice broj: 386210
Interkulturalni i religijski aspekti školskog kurikuluma
Interkulturalni i religijski aspekti školskog kurikuluma // Uloga i zadaci sudionika u školskom kurikulumu
Malinska, Hrvatska, 2009. (plenarno, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)
CROSBI ID: 386210 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalni i religijski aspekti školskog kurikuluma
(Role and Assignments of School Curriculum Participants)
Autori
Hrvatić, Neven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni
Skup
Uloga i zadaci sudionika u školskom kurikulumu
Mjesto i datum
Malinska, Hrvatska, 06.03.2009. - 08.03.2009
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
školski kurikulum; interkulturalni odgoj i obrazovanje; religijska kultura
(School Curriculum; Intercultural Education; Religion Culture)
Sažetak
Strukturu školskog kurikuluma određuju cilj i zadaci odgoja, stručni sadržaji, nastavni plan i programi, nastavna tehnologija, učitelji i školski menadžment, postupci vrednovanja (školski učinci i vanjska evaluacija). Škola treba biti mjesto na kojem se međuljudskom odnosu pridaje zaslužena pažnja, mjesto oblikovanja i ostvarivanja pozitivnih socijalnih kontakata, mjesto razumijevanja, uvažavanja i slobodnog izražavanja učenika sa svim njihovim različitostima, osobitostima i potrebama koje ne moraju biti na prvi pogled očigledne. Religijski aspekt, uz interkulturalni, predstavlja polaznicu za sukonstrukciju školskog kurikuluma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Neven Hrvatić
(autor)