Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 386194

Kvalitativna analiza medijskih aktivnosti u stvaranju modela prevencije u zajednici


Novak, Miranda; Medvedec, Vesna; Grozić-Živolić, Sonja; Bašić, Josipa
Kvalitativna analiza medijskih aktivnosti u stvaranju modela prevencije u zajednici // Knjiga sažetaka 16. godišnje konferencije hrvatskih psihologa / Dževdet Hadžiselimović, Vladimir Kolesarić, Jasenka Pregrad, Milena Plavšić (ur.).
Poreč: Gipa d.o.o., 2008. str. 28-29 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 386194 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvalitativna analiza medijskih aktivnosti u stvaranju modela prevencije u zajednici
(Qualitative analysis of media activities in the process of community prevention building)

Autori
Novak, Miranda ; Medvedec, Vesna ; Grozić-Živolić, Sonja ; Bašić, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka 16. godišnje konferencije hrvatskih psihologa / Dževdet Hadžiselimović, Vladimir Kolesarić, Jasenka Pregrad, Milena Plavšić - Poreč : Gipa d.o.o., 2008, 28-29

ISBN
978-953-95206-2-3

Skup
16. godišnja konferencija hrvatskih psihologa, Psihologija-mediji-etika

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 01.10.2008. - 04.10.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
prevencija u zajednici; mediji; socijalni marketing; kvalitativna analiza
(community prevention; media; social marketing; qualitative analysis)

Sažetak
KVALITATIVNA ANALIZA MEDIJSKIH AKTIVNOSTI U STVARANJU MODELA PREVENCIJE U ZAJEDNICI Miranda Novak , Vesna Medvedec  , Sonja Grozić Živolić   , Josipa Bašić ,  Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb   Glas Istre, Pula    Istarska županija, Upravni odjel za zdravstvo i socijalnu skrb mnovak@erf.hr ključne riječi: prevencija u zajednici, mediji, socijalni marketing, kvalitativna analiza U radu se predstavlja medijski te akcijski dio projekta "Zajednice koje brinu – razvoj, implementacija i evaluacija modela prevencije u zajednici" koji se provodi uz potporu Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta te Upravnog odjela za zdravstvo i socijalnu skrb Istarske županije. Provodi se na 4 lokaliteta u Istri: Labinština, Poreština, Pazinština i Puljština. Uz istraživački dio, ravnopravan dio čini i osnaživanje lokalne zajednice za aktivnu ulogu u pozitivnom razvoju njezinih građana, posebno u zaštiti mentalnog zdravlja i prevenciji poremećaja u ponašanju djece i mladih. Javno zagovaranje projekta, senzibilizacija, edukacija te poticanje građana na kritičniji i interaktivniji odnos prema informacijama vezana je uz angažirane novinarske testove koji se objavljuju u lokalnim tiskanim i elektronskim medijima, posebice u Glasu Istre. Teoretski modeli komunikaciju drže vitalnim činiteljem koherentnosti i integracije jedne zajednice. Veze među članovima zajednice dokazani su pokazatelj socijalnog kapitala a čestina korištenja novina vezana je uz članstvo u raznim udruženjima i volonterskim grupama (DeLaurell i Ryu, 1996, prema Kawachi, Subramanian i Kim, 2008) koje djeluju kao posrednik informacija. Prema tim nalazima, aktivniji članovi zajednice više čitaju lokalne medije, a mediji koji su orijentiraniji na educiranje nego na zabavljanje svoje publike doprinose pojačavanju lokalnog kapitala. U ovom će radu biti predstavljen teorijski okvir utjecaja masovnih medija na socijalnu kontrolu i mobilizaciju zajednice (Demers i Viswanath, 1999, prema Kawachi, Subramanian i Kim, 2008) te kvalitativna analiza nekih do sada objavljenih tekstova o aktivnostima projekta "Zajednice koje brinu". Posebno će se predstaviti viđenje i medijsko prezentiranje ovakve vrste projekta kroz osobni vrijednosni sustav novinarke Glasa Istre koja je istovremeno i suradnica na projektu. Primjena socijalnog marketinga predstavit će se kroz kvalitativne istraživačke metode, s naglaskom na interdisciplinarnu razmjenu i suradnju psihologa, socijalnih pedagoga i novinara kojima je zajednički cilj promocija zdravlja i preventivne aktivnosti za povezaniju i zdraviju zajednicu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2625 - Zajednice koje brinu - razvoj, implementacija i evaluacija modela prevencije (Bašić, Josipa, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josipa Bašić (autor)

Avatar Url Miranda Novak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Novak, Miranda; Medvedec, Vesna; Grozić-Živolić, Sonja; Bašić, Josipa
Kvalitativna analiza medijskih aktivnosti u stvaranju modela prevencije u zajednici // Knjiga sažetaka 16. godišnje konferencije hrvatskih psihologa / Dževdet Hadžiselimović, Vladimir Kolesarić, Jasenka Pregrad, Milena Plavšić (ur.).
Poreč: Gipa d.o.o., 2008. str. 28-29 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Novak, M., Medvedec, V., Grozić-Živolić, S. & Bašić, J. (2008) Kvalitativna analiza medijskih aktivnosti u stvaranju modela prevencije u zajednici. U: Dževdet Hadžiselimović, Vladimir Kolesarić, Jasenka Pregrad, Milena Plavšić (ur.)Knjiga sažetaka 16. godišnje konferencije hrvatskih psihologa.
@article{article, author = {Novak, Miranda and Medvedec, Vesna and Grozi\'{c}-\v{Z}ivoli\'{c}, Sonja and Ba\v{s}i\'{c}, Josipa}, year = {2008}, pages = {28-29}, keywords = {prevencija u zajednici, mediji, socijalni marketing, kvalitativna analiza}, isbn = {978-953-95206-2-3}, title = {Kvalitativna analiza medijskih aktivnosti u stvaranju modela prevencije u zajednici}, keyword = {prevencija u zajednici, mediji, socijalni marketing, kvalitativna analiza}, publisher = {Gipa d.o.o.}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Novak, Miranda and Medvedec, Vesna and Grozi\'{c}-\v{Z}ivoli\'{c}, Sonja and Ba\v{s}i\'{c}, Josipa}, year = {2008}, pages = {28-29}, keywords = {community prevention, media, social marketing, qualitative analysis}, isbn = {978-953-95206-2-3}, title = {Qualitative analysis of media activities in the process of community prevention building}, keyword = {community prevention, media, social marketing, qualitative analysis}, publisher = {Gipa d.o.o.}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font