Pregled bibliografske jedinice broj: 385323
Analiza usvajanja gimnastičkog znanja koluta naprijed – razlike po spolu
Analiza usvajanja gimnastičkog znanja koluta naprijed – razlike po spolu // Proceedings of the 3rd International Conference "Contemporary Kinesiology" / Maleš, Boris ; Miletić, Đurđica ; Kondrič, Miran ; Kvesić, Mladen (ur.).
Split : Mostar : Ljubljana: Faculty of kinesiology ; Faculty of natural science, mathematics and educationr ; Faculty of sport,, 2008. str. 82-86 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 385323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza usvajanja gimnastičkog znanja koluta naprijed – razlike po spolu
(An analysis of the learning gymnastic knowledge forward roll – differences by gender)
Autori
Delaš Kalinski, Sunčica ; Erceg, Tina ; Vidov, Frane ; Jurlin, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 3rd International Conference "Contemporary Kinesiology"
/ Maleš, Boris ; Miletić, Đurđica ; Kondrič, Miran ; Kvesić, Mladen - Split : Mostar : Ljubljana : Faculty of kinesiology ; Faculty of natural science, mathematics and educationr ; Faculty of sport,, 2008, 82-86
Skup
International Conference "Contemporary Kinesiology" (3 ; 2008)
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 28.11.2008. - 30.11.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kolut naprijed; eksperimentalni program; učenice; učenici; t-test za zavisne uzorke
(forward roll; experimental program; school girls; school boys; t-test for dependent samples.)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi razinu znanja koluta naprijed kod 44 učenice i 32 učenika prvog razreda osnovne škole, na početku i nakon tri mjeseca provođenja eksperimentalnog programa iz tjelesne i zdravstvene kulture. Izvedbu koluta naprijed ocijenilo je 5 instruiranih sudaca, prema određenim kriterijima, a nad njihovim ocjenama utvrđene su zadovoljavajuće metrijske karakteristike (objektivnost, pouzdanost i homogenost). Prema rezultatima t-testova za zavisne uzorke, i kod učenica i kod učenika, utvrđene su statistički značajne razlike, u ocjeni dobivenoj za izvedbu koluta naprijed, između prvog i drugog provjeravanja. Sagledavajući pomake u ocjenama kroz školske ocjene kod učenica je utvrđeno pomicanja unutar školske ocjene dobar, dok se kod učenika pomak dogodio s ocjene dovoljan na ocjenu dobar. Napredak učenica unutar ocjene dobar navodi na zaključak kako su učenice tijekom eksperimentalnog programa napredovale - ispravile samo neke od pogrešaka koje nastaju u izvedbi koluta naprijed, ali da im se cjelokupna izvedba i dalje zadržala na razini srednjih tehničkih i/ili estetskih pogrešaka. Rezultat dobiven kod učenika, a prema kriterijima ocjenjivanja, označio je napredak izvedbe s razine velikih tehničkih i/ili estetskih pogrešaka na izvedbu sa srednjim tehničkim i/ili estetskim pogreškama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
315-1773397-3333 - Mjerenje motoričkih znanja u kineziologiji (Miletić, Đurđica, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Split
Profili:
Sunčica Delaš Kalinski
(autor)