Pregled bibliografske jedinice broj: 385232
Interaktivni marketing - Interaktivna marketinška komunikacija
Interaktivni marketing - Interaktivna marketinška komunikacija
Zagreb: PeraGO, 2007
CROSBI ID: 385232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interaktivni marketing - Interaktivna marketinška komunikacija
(Interactive marketing - Interactive marketing communications)
Autori
Vlašić, Goran ; Mandelli, Andreina ; Mumel Damijan
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
PeraGO
Grad
Zagreb
Godina
2007
Stranica
564
ISBN
978-953-7462-00-0
Ključne riječi
interaktivni; marketing; inovacije; nove tehnologije
(interactive; marketing; innovation; new technologies)
Sažetak
Rad teorijski analizira interaktivni marketing te ga veže uz praksu kroz poslovne slučajeve vodećih hrvatskih organizacije koje primjenjuju principe interaktivnog marketinga u svom poslovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Sadržaj knjige je u prilogu.
POVEZANOST RADA