Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 385232

Interaktivni marketing - Interaktivna marketinška komunikacija


Vlašić, Goran; Mandelli, Andreina; Mumel Damijan
Interaktivni marketing - Interaktivna marketinška komunikacija
Zagreb: PeraGO, 2007


CROSBI ID: 385232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interaktivni marketing - Interaktivna marketinška komunikacija
(Interactive marketing - Interactive marketing communications)

Autori
Vlašić, Goran ; Mandelli, Andreina ; Mumel Damijan

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
PeraGO

Grad
Zagreb

Godina
2007

Stranica
564

ISBN
978-953-7462-00-0

Ključne riječi
interaktivni; marketing; inovacije; nove tehnologije
(interactive; marketing; innovation; new technologies)

Sažetak
Rad teorijski analizira interaktivni marketing te ga veže uz praksu kroz poslovne slučajeve vodećih hrvatskih organizacije koje primjenjuju principe interaktivnog marketinga u svom poslovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Sadržaj knjige je u prilogu.



POVEZANOST RADA


Projekti:
0067020

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Goran Vlašić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Vlašić, Goran; Mandelli, Andreina; Mumel Damijan
Interaktivni marketing - Interaktivna marketinška komunikacija
Zagreb: PeraGO, 2007
Vlašić, G., Mandelli, A. & Mumel Damijan (2007) Interaktivni marketing - Interaktivna marketinška komunikacija. Zagreb. PeraGO.
@unknown{unknown, author = {Vla\v{s}i\'{c}, Goran and Mandelli, Andreina}, year = {2007}, pages = {564}, keywords = {interaktivni, marketing, inovacije, nove tehnologije}, isbn = {978-953-7462-00-0}, title = {Interaktivni marketing - Interaktivna marketin\v{s}ka komunikacija}, keyword = {interaktivni, marketing, inovacije, nove tehnologije}, publisher = {PeraGO}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Vla\v{s}i\'{c}, Goran and Mandelli, Andreina}, year = {2007}, pages = {564}, keywords = {interactive, marketing, innovation, new technologies}, isbn = {978-953-7462-00-0}, title = {Interactive marketing - Interactive marketing communications}, keyword = {interactive, marketing, innovation, new technologies}, publisher = {PeraGO}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font