Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 385017

Kurikulum nove škole - istraživački izazov školskim pedagozima


Sekulić-Majurec, Ankica
Kurikulum nove škole - istraživački izazov školskim pedagozima // Pedagogijska istraživanja, 2 (2005), 2; 267-277 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 385017 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kurikulum nove škole - istraživački izazov školskim pedagozima
(Curriculum of the new school - research challenge for school pedagogues)

Autori
Sekulić-Majurec, Ankica

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 2 (2005), 2; 267-277

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
škola; kurikulum; istraživanja; školski pedagozi
(school; curriculum; research; school pedagogues)

Sažetak
U radu se polazi od promišljanja o tome koliko kurikulum neke škole odražava osnovne značajke društva, koliko mlade osposobljava za život u tome društvu? Zatim se raspravlja o mogućnostima propitivanja koliko kurikulum određene škole uvažava nove spoznaje i načine dolaženja do njih. Kao ne manje zanimljive spominju se još neke mogućnosti istraživanja različite problematike vezane uz kurikulum škole. Posebno se elaboriraju sljedeća pitanja: Kako sudionici odgojno-obrazovnog procesa shvaćaju i tumače kurikulum i koliko su u tome prisutne vrijednosti koje promiče novo društveno-političko uređenje? Kako se ti sudionici osjećaju u školi i što se može učiniti kako bi se svi oni osjećali bolje? Čemu sve učimo djecu u školi mimo onoga što nam je propisano učiti ih? itd.Zaključak je rada da ova i brojna slična pitanja školski pedagozi moraju shvatiti kao ozbiljan istraživački izazov i odgovarajući na njih dati značajan prilog uspistavljanju kurikuluma svoje škole temeljenog na općeprihvaćenim vrijednostima hrvatskog društva i relevantnim znanstvenim spoznajama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ankica Sekulić-Majurec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sekulić-Majurec, Ankica
Kurikulum nove škole - istraživački izazov školskim pedagozima // Pedagogijska istraživanja, 2 (2005), 2; 267-277 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Sekulić-Majurec, A. (2005) Kurikulum nove škole - istraživački izazov školskim pedagozima. Pedagogijska istraživanja, 2 (2), 267-277.
@article{article, author = {Sekuli\'{c}-Majurec, Ankica}, year = {2005}, pages = {267-277}, keywords = {\v{s}kola, kurikulum, istra\v{z}ivanja, \v{s}kolski pedagozi}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1334-7888}, title = {Kurikulum nove \v{s}kole - istra\v{z}iva\v{c}ki izazov \v{s}kolskim pedagozima}, keyword = {\v{s}kola, kurikulum, istra\v{z}ivanja, \v{s}kolski pedagozi} }
@article{article, author = {Sekuli\'{c}-Majurec, Ankica}, year = {2005}, pages = {267-277}, keywords = {school, curriculum, research, school pedagogues}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1334-7888}, title = {Curriculum of the new school - research challenge for school pedagogues}, keyword = {school, curriculum, research, school pedagogues} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font