Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 384936

Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki


Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo
Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 20 (2008), 2; 133-147 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 384936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki
(A structural model of the impacts of distribution intensity on perceived quality, brand awareness and brand loyalty)

Autori
Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 20 (2008), 2; 133-147

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
intenzitet distribucije; percipirana kvaliteta; poznatost marke; lojalnost marki
(distribution intensity; perceived quality; brand awareness; brand loyalty)

Sažetak
Ciljevi ovog empirijskog istraživanja bili su utvrditi utjecaj intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu i poznatost marke, i analizirati utjecaj percipirane kvalitete i poznatosti marke na lojalnost marki. Definiran je model strukturnih jednadžbi na temelju kojega su identificirani intenzitet i smjer kretanja specificiranih varijabli. Model je testiran na uzorku od 956 studenata. Analizirane su tri kategorije fizičkih proizvoda i tri kategorije usluga. Strukturnim modelom su potvrđene hipoteze. Što je veći intenzitet distribucije, veći su percipirana kvaliteta i poznatost marke. S druge strane, ako su veći percipirana kvaliteta i poznatost marke veća će biti i lojalnost marki. U radu su diskutirane strateške implikacije rezultata. Rezultati istraživanja mogu biti od koristi znanstvenicima, stručnjacima i menadžerima u području upravljanja distribucijom i markama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
002-0022469-2466 - Restrukturiranje i konkurentnost hrvatskih poduzeća u pridruživanju EU (Anić, Ivan-Damir, MZOS ) ( CroRIS)
002-0022469-2468 - Održivi razvoj, inovacije i regionalna politika Republike Hrvatske (Starc, Nenad, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edo Rajh (autor)

Avatar Url Ivan-Damir Anić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo
Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 20 (2008), 2; 133-147 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Anić, I. & Rajh, E. (2008) Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 20 (2), 133-147.
@article{article, author = {Ani\'{c}, Ivan-Damir and Rajh, Edo}, year = {2008}, pages = {133-147}, keywords = {intenzitet distribucije, percipirana kvaliteta, poznatost marke, lojalnost marki}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {20}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki}, keyword = {intenzitet distribucije, percipirana kvaliteta, poznatost marke, lojalnost marki} }
@article{article, author = {Ani\'{c}, Ivan-Damir and Rajh, Edo}, year = {2008}, pages = {133-147}, keywords = {distribution intensity, perceived quality, brand awareness, brand loyalty}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {20}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {A structural model of the impacts of distribution intensity on perceived quality, brand awareness and brand loyalty}, keyword = {distribution intensity, perceived quality, brand awareness, brand loyalty} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font