Pregled bibliografske jedinice broj: 384936
Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki
Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 20 (2008), 2; 133-147 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 384936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki
(A structural model of the impacts of distribution intensity on perceived quality, brand awareness and brand loyalty)
Autori
Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 20
(2008), 2;
133-147
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
intenzitet distribucije; percipirana kvaliteta; poznatost marke; lojalnost marki
(distribution intensity; perceived quality; brand awareness; brand loyalty)
Sažetak
Ciljevi ovog empirijskog istraživanja bili su utvrditi utjecaj intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu i poznatost marke, i analizirati utjecaj percipirane kvalitete i poznatosti marke na lojalnost marki. Definiran je model strukturnih jednadžbi na temelju kojega su identificirani intenzitet i smjer kretanja specificiranih varijabli. Model je testiran na uzorku od 956 studenata. Analizirane su tri kategorije fizičkih proizvoda i tri kategorije usluga. Strukturnim modelom su potvrđene hipoteze. Što je veći intenzitet distribucije, veći su percipirana kvaliteta i poznatost marke. S druge strane, ako su veći percipirana kvaliteta i poznatost marke veća će biti i lojalnost marki. U radu su diskutirane strateške implikacije rezultata. Rezultati istraživanja mogu biti od koristi znanstvenicima, stručnjacima i menadžerima u području upravljanja distribucijom i markama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
002-0022469-2466 - Restrukturiranje i konkurentnost hrvatskih poduzeća u pridruživanju EU (Anić, Ivan-Damir, MZOS ) ( CroRIS)
002-0022469-2468 - Održivi razvoj, inovacije i regionalna politika Republike Hrvatske (Starc, Nenad, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM