Pregled bibliografske jedinice broj: 384820
The re-enforcing triangle of marketing, innovation and human resources : the case of Slovenian companies
The re-enforcing triangle of marketing, innovation and human resources : the case of Slovenian companies // Zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci / Đurđana Ozetić Došen, Zoran Krupka, Vatroslav Škare (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 147-155 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 384820 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
The re-enforcing triangle of marketing, innovation and human resources : the case of Slovenian companies
Autori
Makovec Brenčić, Maja ; Rašković, Matevž ; Pfajfar, Gregor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci
/ Đurđana Ozetić Došen, Zoran Krupka, Vatroslav Škare - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 147-155
ISBN
978-953-6025-26-8
Skup
International Scientific Conference Marketing Theory Challenges in Transitional Societies
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing; innovation; human resources; Slovenian companies
Sažetak
U ovom se radu govori o utjecaju "trokuta" kojeg čine: marketing, inovacije i ljudski potencijali na primjeru slovenskih firmi.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka