Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 384820

The re-enforcing triangle of marketing, innovation and human resources : the case of Slovenian companies


Makovec Brenčić, Maja; Rašković, Matevž; Pfajfar, Gregor
The re-enforcing triangle of marketing, innovation and human resources : the case of Slovenian companies // Zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci / Đurđana Ozetić Došen, Zoran Krupka, Vatroslav Škare (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 147-155 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 384820 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
The re-enforcing triangle of marketing, innovation and human resources : the case of Slovenian companies

Autori
Makovec Brenčić, Maja ; Rašković, Matevž ; Pfajfar, Gregor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci / Đurđana Ozetić Došen, Zoran Krupka, Vatroslav Škare - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 147-155

ISBN
978-953-6025-26-8

Skup
International Scientific Conference Marketing Theory Challenges in Transitional Societies

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketing; innovation; human resources; Slovenian companies

Sažetak
U ovom se radu govori o utjecaju "trokuta" kojeg čine: marketing, inovacije i ljudski potencijali na primjeru slovenskih firmi.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Makovec Brenčić, Maja; Rašković, Matevž; Pfajfar, Gregor
The re-enforcing triangle of marketing, innovation and human resources : the case of Slovenian companies // Zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci / Đurđana Ozetić Došen, Zoran Krupka, Vatroslav Škare (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 147-155 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Makovec Brenčić, M., Rašković, M. & Pfajfar, G. (2008) The re-enforcing triangle of marketing, innovation and human resources : the case of Slovenian companies. U: Đurđana Ozetić Došen, Zoran Krupka, Vatroslav Škare (ur.)Zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci.
@article{article, author = {Makovec Bren\v{c}i\'{c}, Maja and Ra\v{s}kovi\'{c}, Matev\v{z} and Pfajfar, Gregor}, year = {2008}, pages = {147-155}, keywords = {marketing, innovation, human resources, Slovenian companies}, isbn = {978-953-6025-26-8}, title = {The re-enforcing triangle of marketing, innovation and human resources : the case of Slovenian companies}, keyword = {marketing, innovation, human resources, Slovenian companies}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Makovec Bren\v{c}i\'{c}, Maja and Ra\v{s}kovi\'{c}, Matev\v{z} and Pfajfar, Gregor}, year = {2008}, pages = {147-155}, keywords = {marketing, innovation, human resources, Slovenian companies}, isbn = {978-953-6025-26-8}, title = {The re-enforcing triangle of marketing, innovation and human resources : the case of Slovenian companies}, keyword = {marketing, innovation, human resources, Slovenian companies}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font