Pregled bibliografske jedinice broj: 384607
Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)
Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2008
CROSBI ID: 384607 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)
(Gifted students: theoretical basis and application in school (2nd edition))
Autori
Vlahović-Štetić, Vesna ; Vizek Vidović, Vlasta ; Arambašić, Lidija ; Vojnović, Narcisa ; Pavlin-Bernardić, Nina
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2008
Stranica
151
ISBN
978-953-6218-32-5
Ključne riječi
nadareni učenici; obrazovanje nadarenih; osobine nadarenih; savjetovanje nadarenih
(gifted students; gifted education; characteristics of gifted students; counseling of gifted students)
Sažetak
Knjiga sadrži poglavlja o teorijskim pristupima darovitosti, osobinama darovite djece, obrazovanju darovitih učenika, psihološkom savjetovanju u području darovitosti te stanju, problemima i potrebama u području skrbi o darovitim učenicima u hrvatskom školskom sustavu. U posljednjem dijelu knjige predložen je niz radionica za unapređenje identifikacije i rada s darovitim učenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
Napomena
Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje.
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301676-1357 - Psihološki faktori učenja matematike: uradak, strategije, motivacija i stavovi (Vlahović-Štetić, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Vlahović-Štetić
(autor)
Lidija Arambašić
(autor)
Nina Pavlin-Bernardić
(autor)
Narcisa Manojlović
(autor)
Vlasta Vizek Vidović
(autor)