Pregled bibliografske jedinice broj: 384399
Kvalitativno i kvantitativno vrednovanje odgojno-obrazovnog procesa
Kvalitativno i kvantitativno vrednovanje odgojno-obrazovnog procesa // Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2002. str. 85-90 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 384399 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvalitativno i kvantitativno vrednovanje odgojno-obrazovnog procesa
(Qualitative and quantitative evaluation of educational processes)
Autori
Buljubašić-Kuzmanović Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha
/ Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2002, 85-90
Skup
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Kvalitativno i kvantitativno vrednovanje
(Qualitative and quantitative evaluation)
Sažetak
Ovo akcijsko istraživanje se bavi kvlitativnim i kvantitativnim vrednovanjem odgojno-obrazovnog procesa, odnosno opisnim i brojčanim ocjenjivanjem u osnovnoj školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija