Pregled bibliografske jedinice broj: 38431
Modeliranje učenika u računalnoj igri s novčićima
Modeliranje učenika u računalnoj igri s novčićima // .. / . (ur.).
Zagreb, Hrvatska, 1999. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 38431 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modeliranje učenika u računalnoj igri s novčićima
(Student Modeling in Computer Games with Coins)
Autori
Stankov, Slavomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Izvornik
..
/ . - , 1999
Skup
Modeliranje u znanosti, tehnici i društvu (treći simpozij)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.02.1999
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Inteligentni tutorski sustavi; modeliranje učenika; računalna igra
(Intelligent Tutoring Systems; Student Modeling; Computer Game)
Sažetak
U izgradnji inteligentnih tutorskih sustava modeliranje učenika je temeljni dio jer se procesu poučavanja podređuju sve funkcije sustava. Modeliranje učenika je osnovica inteligentnog vođenja poduke. Usklađivanju nastavnog procesa s individualnim potrebama učenika posebno je složen zadatak pri razvoju inteligentnih sustava poduke pa se na različitim primjerima istražuju načini razvoja najpovoljnijeg pristupa. S tim u vezi, razvijajući inteligentni tutorski sustav za poučavanje načela vođenja, za prikaz u ovom radu odabran je primjer računalne igre s novčićima. Računalna igra snadbjevena s pravilima, ciljevima, ograničenjima, porukama u igri i aktivnostima igrača ima sve elemente strukture inteligentnog tutorskog sustava. Modeliranje učenikovih znanja (znanja igrača) i umijeća obuhvaća model učenika i modul za dijagnostiku. Model učenika je skup činjenica koje se odnose na učenikovo znanje i umijeća, dok je dijagnostika proces koji temeljem tih činjenica osigurava motrenje poduke i evaluaciju poduke. Razvijena računalna igra COINS je didaktička igra s izraženim mogućnostima istraživanja ponašanja i snalaženja igrača (učenika) u situacijama rješavanja problema. Igra raspolaže s određenim brojem pravila tj. područnim znanjem o načinu igranja, zaključuje o znanju i umijeću igrača, te raspolaže sa strategijom koja omogućava smanjenje razlika između eksperta i igrača. Omogućen je kako individualni tako i grupni tretman i to za različite kronološke dobi igrača. O svakom igraču dijagnostički modul prati postignuti učinak iskazan nizom atributa o igraču i igri. Osiguran je i prikaz individualne liste uspješnosti igrača kao i liste uspješnosti za obrazovnu grupu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija