Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 38431

Modeliranje učenika u računalnoj igri s novčićima


Stankov, Slavomir
Modeliranje učenika u računalnoj igri s novčićima // .. / . (ur.).
Zagreb, Hrvatska, 1999. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 38431 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modeliranje učenika u računalnoj igri s novčićima
(Student Modeling in Computer Games with Coins)

Autori
Stankov, Slavomir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Izvornik
.. / . - , 1999

Skup
Modeliranje u znanosti, tehnici i društvu (treći simpozij)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.02.1999

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Inteligentni tutorski sustavi; modeliranje učenika; računalna igra
(Intelligent Tutoring Systems; Student Modeling; Computer Game)

Sažetak
U izgradnji inteligentnih tutorskih sustava modeliranje učenika je temeljni dio jer se procesu poučavanja podređuju sve funkcije sustava. Modeliranje učenika je osnovica inteligentnog vođenja poduke. Usklađivanju nastavnog procesa s individualnim potrebama učenika posebno je složen zadatak pri razvoju inteligentnih sustava poduke pa se na različitim primjerima istražuju načini razvoja najpovoljnijeg pristupa. S tim u vezi, razvijajući inteligentni tutorski sustav za poučavanje načela vođenja, za prikaz u ovom radu odabran je primjer računalne igre s novčićima. Računalna igra snadbjevena s pravilima, ciljevima, ograničenjima, porukama u igri i aktivnostima igrača ima sve elemente strukture inteligentnog tutorskog sustava. Modeliranje učenikovih znanja (znanja igrača) i umijeća obuhvaća model učenika i modul za dijagnostiku. Model učenika je skup činjenica koje se odnose na učenikovo znanje i umijeća, dok je dijagnostika proces koji temeljem tih činjenica osigurava motrenje poduke i evaluaciju poduke. Razvijena računalna igra COINS je didaktička igra s izraženim mogućnostima istraživanja ponašanja i snalaženja igrača (učenika) u situacijama rješavanja problema. Igra raspolaže s određenim brojem pravila tj. područnim znanjem o načinu igranja, zaključuje o znanju i umijeću igrača, te raspolaže sa strategijom koja omogućava smanjenje razlika između eksperta i igrača. Omogućen je kako individualni tako i grupni tretman i to za različite kronološke dobi igrača. O svakom igraču dijagnostički modul prati postignuti učinak iskazan nizom atributa o igraču i igri. Osiguran je i prikaz individualne liste uspješnosti igrača kao i liste uspješnosti za obrazovnu grupu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
177010

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split


Citiraj ovu publikaciju:

Stankov, Slavomir
Modeliranje učenika u računalnoj igri s novčićima // .. / . (ur.).
Zagreb, Hrvatska, 1999. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Stankov, S. (1999) Modeliranje učenika u računalnoj igri s novčićima. U: . (ur.)...
@article{article, author = {Stankov, Slavomir}, year = {1999}, pages = {.}, keywords = {Inteligentni tutorski sustavi, modeliranje u\v{c}enika, ra\v{c}unalna igra}, title = {Modeliranje u\v{c}enika u ra\v{c}unalnoj igri s nov\v{c}i\'{c}ima}, keyword = {Inteligentni tutorski sustavi, modeliranje u\v{c}enika, ra\v{c}unalna igra}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Stankov, Slavomir}, year = {1999}, pages = {.}, keywords = {Intelligent Tutoring Systems, Student Modeling, Computer Game}, title = {Student Modeling in Computer Games with Coins}, keyword = {Intelligent Tutoring Systems, Student Modeling, Computer Game}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font