Pregled bibliografske jedinice broj: 38429
Inteligentno i interaktivno okruženje učenja i poučavanja - iskustva u primjeni
Inteligentno i interaktivno okruženje učenja i poučavanja - iskustva u primjeni // MIPRO'99, Računala u školi / Čičin-Šain, Marina (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 1999. str. 56-59 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 38429 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inteligentno i interaktivno okruženje učenja i poučavanja - iskustva u primjeni
(Intelligent and Interactive environment Learning and Teaching -experiences)
Autori
Stankov, Slavomir ; Lovrić, Gordan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO'99, Računala u školi
/ Čičin-Šain, Marina - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 1999, 56-59
Skup
MIPRO'99, Računala u školi
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.05.1999. - 21.05.1999
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Učenje i poučavanje; hipermedijske autorske ljuske; nastavni plan i program
(Learning and Teaching; Hypermedial authoring shell; curriculum)
Sažetak
Prikazan je proces učenja i poučavanja u razvoju inteligentne hipermedijske autorske ljuske. Proces je vođen u okviru realizacije nastavnih sadržaja kolegija "Primjena računala u nastavi" i "Ekspertni sustavi" na Fakultetu prirodoslovno - matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu, sa studentima studijskih grupa matematike i informatike tijekom školske godine 1997/98. Nakon uvodnog predavanja o zamisli sustavskog pristupa izomorfnog modela sustava za vođenje procesa stjecanja znanja i vještina učenika i na tim temeljima razvijene inteligentne hipermedijske autorske ljuske Tutor - Expert System (TEx-Sys) slijedili su seminari studenta, zajednička rasprava sa studentima studijskih grupa biologije i kemije i učiteljskog studija i konačno testiranje studenta na sustavu TEx-Sys za područno znanje računalo kao sustav. U drugom su semestru studenti, po osobnim interesima, podjeljeni u četiri skupine usmjerene na istraživanje inteligentnih tutorskih sustava i to: (1) tehnike i metode za prikaz znanja; (2) pedagoška paradigma; (3) veza inteligentih tutorskih sustava i WWW tehnologija i (4) korisničko sučelje. Rezultati rada su objavljeni na izgrađenoj Web stranici. Postignuti rezultati ohrabruju i potiču na daljnji rad.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
177010
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Slavomir Stankov
(autor)