Pregled bibliografske jedinice broj: 38428
Primjena računala i računalnih mreža u obrazovanju
Primjena računala i računalnih mreža u obrazovanju // Obrazovanje za informacijsko društvo, Četvrti dio: Inženjer budućnosti / Božičević, Juraj (ur.).
Zagreb: Akademija tehničkih znanosti Hrvatske (HATZ) ; Hrvatsko društvo za sustave (CROSS), 1999. str. 65-71 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 38428 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena računala i računalnih mreža u obrazovanju
(Computer and Computer Network in Education)
Autori
Rosić, Marko ; Stankov, Slavomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Obrazovanje za informacijsko društvo, Četvrti dio: Inženjer budućnosti
/ Božičević, Juraj - Zagreb : Akademija tehničkih znanosti Hrvatske (HATZ) ; Hrvatsko društvo za sustave (CROSS), 1999, 65-71
Skup
Obrazovanje za informacijsko društvo, Četvrti dio: Inženjer budućnosti
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.04.1999
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Obrazovanje; informacijsko društvo; nastavni planovi i programi; suvremene informacijske tehnologije
(education; information society; curriculum; modern information technology)
Sažetak
U okviru Četvrtog multidisciplinarnog kolokvija programa Obrazovanje za informacijsko društvo želja nam je bila ovim radom potaknuti raspravu o planovima i programima studija koji formiraju buduće nastavnike informatičkih i računalnih kolegija, kao i upoznati zainteresirane s sustavom korištenja suvremenih računalnih tehnologija za učenje i poučavanje na Fakultetu prirodoslovno - matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu. Osim toga, želimo ukazati i na činjenicu da ne smijemo štedjeti na ulaganjima u suvremene računalne tehnologije koje potpomažu nastavni proces jer su to ulaganja koja će se u budućnosti višestruko isplatiti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija