Pregled bibliografske jedinice broj: 384276
Paprenjak - tradicionalni hrvatski kolač
Paprenjak - tradicionalni hrvatski kolač // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 397-401
CROSBI ID: 384276 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Paprenjak - tradicionalni hrvatski kolač
(Paprenjak - traditional croatian pastry)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Prebežac, Darko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan
Izdavač
Sinergija nakladništvo
Grad
Zagreb
Godina
2001
Raspon stranica
397-401
ISBN
953-6895-07-2
Ključne riječi
tradicionalni hrvatski kolač, Paprenjak, marketinški miks, promocija
(traditional croatian pastry, Paprenjak, marketing mix, promotion)
Sažetak
U knjizi, koja marketing promatra kao poslovnu koncepciju i filozofiju, autori se bave promocijom, jednim od četiri temeljna elementa marketinškog miksa, i to u poslovnom slučaju "Paprenjak". Poslovni slučaj je nastao temeljem stvarnih činjenica o poslovanju i poslovnom okruženju poduzeća Paprenjak d.o.o. Osnovni elementi slučaja usko su povezani s problematikom poglavlja "Promocija" i ukazuju na činjenicu kako originalni i autohtoni elementi hrvatske tradicije mogu postati snažno oruđe u turističkoj promociji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb