Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 384260

Cijene


Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana
Cijene // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 183-208


CROSBI ID: 384260 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Cijene
(Pricing)

Autori
Prebežac, Darko ; Piri Rajh, Sunčana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Osnove marketinga

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2007

Raspon stranica
183-208

ISBN
978-953-99712-2-7

Ključne riječi
cijene, pristupi određivanju cijena, proces određivanja cijena, strategije određivanja cijena
(pricing, pricing approaches, pricing procedures pricing strategies)

Sažetak
U knjizi, koja marketing promatra kao poslovnu koncepciju i filozofiju, autori se bave cijenom, jednim od četiri temeljna elementa marketinškog miksa. Poglavlje u knjizi je podjeljeno u nekoliko dijelova: uvod, determinante u procesu određivanja cijena, teorijski pristupi u određivanju cijena, strateški ciljevi određivanja cijena, politike određivanja cijena, metode određivanja cijena, iniciranje i reagiranje na promjene cijena te primjena formiranja cijena u praksi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sunčana Piri Rajh (autor)

Avatar Url Darko Prebežac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana
Cijene // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 183-208
Prebežac, D. & Piri Rajh, S. (2007) Cijene. U: Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (ur.) Osnove marketinga. Zagreb, Adverta, str. 183-208.
@inbook{inbook, author = {Prebe\v{z}ac, Darko and Piri Rajh, Sun\v{c}ana}, year = {2007}, pages = {183-208}, keywords = {cijene, pristupi odre\djivanju cijena, proces odre\djivanja cijena, strategije odre\djivanja cijena}, isbn = {978-953-99712-2-7}, title = {Cijene}, keyword = {cijene, pristupi odre\djivanju cijena, proces odre\djivanja cijena, strategije odre\djivanja cijena}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Prebe\v{z}ac, Darko and Piri Rajh, Sun\v{c}ana}, year = {2007}, pages = {183-208}, keywords = {pricing, pricing approaches, pricing procedures pricing strategies}, isbn = {978-953-99712-2-7}, title = {Pricing}, keyword = {pricing, pricing approaches, pricing procedures pricing strategies}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font