Pregled bibliografske jedinice broj: 384260
Cijene
Cijene // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 183-208
CROSBI ID: 384260 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cijene
(Pricing)
Autori
Prebežac, Darko ; Piri Rajh, Sunčana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Osnove marketinga
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
183-208
ISBN
978-953-99712-2-7
Ključne riječi
cijene, pristupi određivanju cijena, proces određivanja cijena, strategije određivanja cijena
(pricing, pricing approaches, pricing procedures pricing strategies)
Sažetak
U knjizi, koja marketing promatra kao poslovnu koncepciju i filozofiju, autori se bave cijenom, jednim od četiri temeljna elementa marketinškog miksa. Poglavlje u knjizi je podjeljeno u nekoliko dijelova: uvod, determinante u procesu određivanja cijena, teorijski pristupi u određivanju cijena, strateški ciljevi određivanja cijena, politike određivanja cijena, metode određivanja cijena, iniciranje i reagiranje na promjene cijena te primjena formiranja cijena u praksi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb